- Plný úvazek
[int. pozn] Místo výkonu práce: Centrála firmy je v Děčíně, práce na homeoffice v regionu Libereckého a Středočeského kraje.
Nástup možný dle dohody.
Náplň práce
- realizuje obchodní kontakty s potenciálními a současnými zákazníky, vyhledává možnosti uplatnění produktů společnosti na trhu kancelářských potřeb
- zajišťuje informační zpětnou vazbu k úpravě a inovaci marketingové strategie a obchodní politiky
- řeší pohledávky zákazníků po termínu splatnosti
- hlavní náplní práce je servis stávajících a akvizice zákazníků v regionu Libereckého a Středočeského kraje
Kvalifikační a odborné požadavky
- SŠ, VŠ
- uživatelská znalost MS Office, práce s PC
- zkušenosti v podobné pozici min. 2 roky
Osobnostní předpoklady
- obchodní talent, výborné komunikační schopnosti, proaktivní osobnost
- zodpovědný a pozitivní přístup k práci, spolehlivost
- vysoké pracovní nasazení, samostatnost, schopnost zvládat stres
- bezúhonnost
Nabízíme
- zajímavou a zodpovědnou práci u významné a stabilní firmy v oboru kancelářských potřeb
- motivovaný a přátelský pracovní kolektiv
Kontakt:
INTERPAP Office, s.r.o., Na Hrázi 110, 405 02, Děčín, mobil: zobrazit tel. číslo , zelená linka: zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes



