- Plný úvazek
-- D: N –
Místo výkonu práce:
Ústecká č.p. 1335/30, Děčín V-Rozbělesy, 405 02 Děčín 2, oddělení Customer Service Support
Hlavní odpovědnosti:
- Obsluha zákaznické linky v rámci České a Slovenské republiky
- Analýza a řešení požadavků a potřeb zákazníků (telefon, e-mail, práce s nepersonální e-mailovou schránkou)
- Zabezpečení zákaznických očekávání, budování dlouhodobého partnerství a loajality
- Proaktivní kontaktování zákazníků při řešení požadavků
- Interní komunikace v rámci společnosti
- Zaznamenávání dat do podpůrných systémů
- Příjem reklamací
- Zodpovědnost za dodržování všech interních předpisů
Profil vhodného kandidáta:
- SŠ vzdělání ukončené maturitou
- Příjemné vystupování a orientace na zákazníka a jeho potřeby
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Iniciativní přístup k práci, zodpovědnost, samostatnost
- Anglický jazyk – komunikativně (slovem i písmem)
- Znalost práce na PC (MS Office, SAP výhodou)
- Odolnost vůči stresu
- Smysl pro týmovou práci
Co můžeme nabídnout:
- Samostatnou práci v úspěšné mezinárodní společnosti
- Řadu zaměstnaneckých benefitů (dovolená navíc, stravenky, vzdělávání, sick days, doplatek v době nemoci…)
- Práci v příjemném prostředí a přátelském kolektivu
Pokud Vás zaujala nabízená pracovní pozice, kontaktujte personální oddělení:
Mgr. Radek Snášel, e-mail přes
– zašlete CV, uchazeči budou pozváni k pohovoru.