- Plný úvazek
Kontakt je možný POUZE e-mailem nebo telefonicky.
Co vás na této pozici čeká?
Každodenní komunikace a řešení požadavků s klíčovými zákazníky (také mimo EU),
zodpovědnost za příjem, zpracování a odeslání objednávek,
úzká spolupráce s oddělením nákupu a kvality,
zajištění podpory při vyřizování reklamací od zákazníků,
vyřizování a vkládání objednávek a dat od zákazníků do systému,
plánování, sledování a zajištění optimalizace skladových zásob,
zadávání požadavků na dopravu a následná komunikace s dopravci,
spolupráce a komunikace s plánovačem výroby, expedicí a ostatními odděleními v rámci společnosti.
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít?
potřebujeme pohodového, příjemného a komunikativního kolegu, který se bez problémů domluví anglicky jak ústně (telefonicky) tak i v písemné formě,
zvládá práci s PC, velmi dobře ovládá programy Microsoft Office,
má zkušenost s prací na obdobné pracovní pozici,
má velmi dobré komunikační dovednosti,
je ochotný učit se novým věcem, nebojí se změn,
je systematický, časově flexibilní a umí si práci dobře zorganizovat.
Zaměstnanecké výhody:
Co u nás najdete:
velmi dobré mzdové ohodnocení
týden dovolené navíc
2× sick day,
pružnou pracovní dobu, zkrácený úvazek 37,5 hod/týden
nadstandardní příspěvek na penzijní připojištění
51 Kč denně stravenkový paušál
kantýna a teplá jídla na pracovišti (výběr z 6 jídel)
kafetérie
podporující tým a stabilitu mezinárodní společnosti