- Plný úvazek

1. kontakt telefonicky, písemně. Tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Jste komunikativní, společenští, zajímáte se o finance a zároveň se nebojíte aktivně komunikovat s klienty? Hledáte práci, která vám dokáže současně nabídnout férové odměňování, kariérní růst, možnost seberealizace a osobního rozvoje?
Přidejte se do našeho sehraného týmu, aktuálně hledáme Finančního specialistu/tku.
Hledáme nového kolegu/kolegyni, který/á bude našim klientům věnovat odpovídající péči, budovat s nimi dlouhodobé vztahy a pomáhat jim plnit jejich sny a cíle. Hledáme osobu s dobrými komunikačními schopnostmi, příjemným vystupováním a proklientským přístupem.
Jak vypadá náš pracovní den?
Každé dopoledne se společně setkáme s kolegy z týmu (osobně či online) a učíme se, trénujeme, společně voláme novým i stávajícím klientům, inspirujeme se navzájem. S klienty jsme v každodenním kontaktu, ať telefonicky nebo osobně, chodíme na domluvené schůzky a pomáháme jim k dosažení finanční nezávislosti a plnění životních cílů. Součástí naší práce je i zpracování finančních plánů, navrhování vhodných řešení pro klienty a následná administrativa a reportování. Administrativní práci nám usnadňují digitální nástroje a moderní aplikace, se kterými denně pracujeme.
A co nás na práci baví?
Vzájemně si pomáháme, podporujeme, inspirujeme a vzděláváme se. Naše práce nám dává smysl a každý spokojený klient nám přináší radost. Účastníme se celofiremních aktivit, školení a teambuildingů, motivující finanční odměna na konci měsíce také není k zahození. Zakládáme si na otevřené firemní komunikaci a přátelských vztazích v týmu. Každý z nás má stejné možnosti, jak nastartovat a ovlivnit svůj kariérní postup.
Jak si nového kolegu/kolegyni představujeme?
Měl/a by mít pozitivní přístup k životu i k práci, min. SŠ s maturitou, chuť pracovat, i na sobě samém, zodpovědný/á, komunikativní a spolehlivý/á. Praxe z oboru výhodou, nováčky v oboru, s vysokou mírou podpory manažera i kolegů, rádi zaškolíme.
Nabízíme vám práci na HPP s fixní složkou mzdy 25–30 tis. + odměny.
Jiné výhody: moderní kancelář v centru města, silné zázemí společnosti s dlouholetou tradicí na trhu, podporu kolegů a zkušeného manažera
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?