- 45 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: Telefonické kontaktování stávajících a potenciálních klientů
Požadujeme: Slovenštinu na úrovni rodilého mluvčího, Příjemný hlasový projev bez vad řeči, Aktivní a komunikativní osobnost s obchodním duchem, Uživatelskou znalost práce na PC, Dobrou pracovní morálku, spolehlivost a loajalitu, Předchozí zkušenosti v call centru výhodou
Nabízíme: Zázemí české tradiční společnosti, Po zapracování možnost posunu na jiné projekty, Přátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí, Zaměstnanecké benefity
Nabízíme: stravenky.
Životopisy zasílejte na e-mail: e-mail přes . PROSÍME NEVOLAT!!! V případě zájmu Vás budeme kontaktovat.
Místo výkonu práce: Husova 109, Kutná Hora

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.