- 90 000 – 150 000 Kč
- Plný úvazek
Pracoviště: Brněnská 3163/38, 695 01 Hodonín. Aktuálně hledáme výkonného, samostatného a tvořivého člověka na pozici: MARKETINGOVÝ MANAŽER
Rádi tvoříte a své nápady dokážete následně také uvést do života? Chcete mít u nás oblast marketingu pod palcem – přímo ve spolupráci s majitelem? Vyžadujete práci, kde dostanete prostor a důvěru! Již máte skvělé výsledky v oblasti marketingu nebo PR, které si můžeme ověřit?
Pokud ano, tak možná hledáme právě Vás!
Vaším denním chlebem bude následující: řízení implementace samostatného projektu – výprodejový a zákaznický portál, CRM, správa webových stránek, e-shopu, sociálních sítí a CRM, tvorba a realizace marketingového plánu, monitoring konkurence a celého trhu – hledání nových řešení pro propagaci, zajištění propagačních materiálů v TOP kvalitě, komunikace s agenturami, fotografy, médii, redakcemi, vydavatelstvím, tiskárnami, grafiky, obchodním oddělením a majitelem firmy.
Výsledkem Vaší práce bude: zvýšený prodej společnosti pomocí marketingových aktivit, společnost Parket koncept známá a vyhledávaná.
Přihlaste se pouze pokud: milujete tvoření a míváte často nápady, nad kterými možná jiným zůstává rozum stát, chápete, že skutečný marketing je především o efektivním zacílení, je Vám jasné, že svojí prací v oblasti marketingu přímo ovlivňujete prodej společnosti, si troufáte převzít celý prostor a posunout ho o level výš, máte ŘP sk. B, ovládáte MS Office a sociální sítě, profesionální přístup je pro Vás samozřejmostí a potřebujete dotahovat věci do konce, prokazatelné výsledky v oblasti marketingu nebo PR.
Pokud si Vás vybereme, můžete se těšit na rozmanitou, kreativní práci. Dostanete od nás prostor a důvěru – budete mít příležitost své nápady realizovat, a to přímo ve spolupráci s majitelem společnosti. Nejsme korporát, ve kterém budete čekat roky na odpověď. Stanete se součástí menšího týmu nadšenců a profesionálů, které jejich práce opravdu baví. Za vynikající výsledky se Vám samozřejmě dostane náležitého ocenění. Stravenkový paušál, školení.
Jestliže splňujete výše uvedené požadavky a troufáte si posílit naše řady, tak zašlete svůj životopis s motivačním dopisem na email: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?