- 50 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo v bakalářském studijním programu. Popis prac. pozice: Řídí a koordinuje činnost oddělení, metodicky vede podřízené pracovníky. Vykonává státní správu pro obvod rozšířené působnosti Magistrátu města Liberec při správním rozhodování a dozorové činnosti v silniční dopravě a silničním hospodářství. Další požadavky (vč. splnění předpokladů – 18 let; státní občanství ČR, popř. jiné občanství s trvalým pobytem v ČR; plná svéprávnost; bezúhonnost; ovládání českého jazyka; popř. lustrační osvědčení) řídící a organizační schopnosti, psychická odolnost, časová flexibilita; znalost příslušných zákonů a právních předpisů; velmi dobré komunikační schopnosti pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič/ka); uživatelská znalost práce s PC. Uvítáme předchozí praxi ve vedoucí funkci, v dané oblasti a ve veřejné správě. Dále složení zkoušek zvláštních odborných způsobilostí v silniční dopravě, v drážní dopravě a při správním rozhodování a dozorové činnosti v silničním hospodářství, popř. zkoušku odborné způsobilosti úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích.
Zaměstnanecké výhody:
Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně na Liberecké radnici, číslo dveří 107, 105 do 31. 10. 2025. Výběrové řízení bude probíhat v listopadu 2025 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?