- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
VEDOUCÍ ÚSEKU DOPRAVNÍHO ZNAČENÍ A BEZPEČNOSTNÍCH DOPRAVNÍCH SYSTÉMŮ
JSTE ORGANIZAČNĚ SCHOPNÝ A KOMUNIKATIVNÍ?
MÁTE RÁDI NOVÉ VÝZVY?
Neváhejte a začleňte se do našeho týmu, který má bezpečnou práci na našich komunikacích ve svých
rukou.
Co bude Vaší náplní práce?
• Vedení svěřeného úseku, koordinace všech činností
• Vedení a motivace podřízených pracovníků
• Odpovědnost za svěřený majetek
• Vedení harmonogramu plánovaných činností
• Plánování údržby strojního zařízení v dlouhodobém horizontu
• Odpovědnost za dosahování ekonomických cílů střediska
• Spolupráce se smluvními dodavateli
• Dohled nad dodržováním BOZP
• Reportování ekonomických výsledků
Co od Vás Očekáváme?
• SŠ/VŠ vzdělání technického nebo stavebního směru
• prokazatelnou praxi na obdobné pozici
• zkušenosti s vedením lidí
• dynamická, otevřená a silná osobnost
• aktivní a maximálně zodpovědný přístup k práci
• vyjednávací schopnosti, komunikativnost, výborné organizační schopnosti,
samostatnost a flexibilitu
• odolnost vůči stresu
• uživatelská znalost práce na PC (MS Office)
• řidičský průkaz sk. B
Co Vám za to nabízíme?
• Nadstandardní ohodnocení
Na co se můžete těšit?
• Zázemí stabilní, úspěšné a stále se rozvíjející společnosti
• Přátelské pracovní prostředí
• Možnost seberealizace a uplatnění svých zkušeností a znalostí
• Příležitost k profesnímu růstu a osobnímu rozvoji
• Služební auto, Notebook, mobilní telefon
• Stravenkový paušál, odměny, další benefity
Pracoviště: Brantice, Ostrava nebo Olomouc
Typ pracovního poměru: Práce na plný úvazek, doba určitá rok, poté doba neurčitá
Nástup: od ihned nebo dohodou
V případě zájmu o tuto pozici zašlete prosím svůj strukturovaný životopis s fotografií na e-mail
e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.