- Plný úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
NÁPLŇ PRÁCE: kompletní zpracování účetnictví, účetní závěrky (inventarizace účtů, podklady).
kontrolní hlášení DPH, daňová přiznání k DPH a k silniční dani, komunikace s finančním úřadem
účtování pořízených dokladů (faktury, příjemky, výdejky, zápočty, interní doklady, majetek),
mzdová agenda, vyhodnocování zakázek
DALŠÍ POŽADAVKY: SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru, praxi na pozici hlavní účetní minimálně 2 roky, znalost příslušné legislativy, znalost programu AbraGen výhodou, pečlivost, samostatnost, zodpovědnost, spolehlivost a chuť učit se novým věcem, komunikační dovednosti a příjemné vystupování, výpis z rejstříku trestů.
NABÍZÍME: odměny, stálé zaměstnání, práce v příjemném, dynamickém kolektivu, plný úvazek, jednosměnný provoz, osobní rozvoj a další vzdělávání, odpovídající platové ohodnocení a benefity
KONTAKT: osobně, e-mailem, telefonicky

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.