- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Úředník/ce – projektový manažer/ka, oddělení investic a dotací,
odboru správy majetku, investic a dotací
na dobu: na dobu neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 10.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
o je státním občanem České republiky, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem
státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popřípadě fyzická
osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt,
o dosáhla věku 18 let,
o je plně svéprávná, je bezúhonná, ovládá český jazyk.
Další požadavky:
o vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání,
o praxe min. 2 roky v posledních 5 letech (za praxi je uznán pouze přímý výkon práce dle charakteristiky
vykonávané pozice)
o uživatelská znalost práce na PC v programech Microsoft Office,
o orientace v oblasti strukturálních fondů EU a národních dotačních programů,
o pečlivost, důslednost, flexibilita, organizační a koordinační dovednosti,
o řidičský průkaz sk. B výhodou.
Charakteristika vykonávané pozice:
Monitorování a vyhledávání vhodných dotačních příležitostí pro zajištění realizace rozvojových záměrů
města z dotačních programů kraje, státu a EU. Sestavení a vedení projektového týmu. Zajištění podkladů
pro zpracování žádostí o dotace, administrace a vedení dotačních projektů. Kontrola finančního čerpání
dotace v souladu s podmínkami poskytovatele dotace včetně tzv. doby udržitelnosti.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?