- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Úředník/ce – samostatný/á referent/ka veřejných zakázek, oddělení investic a dotací,
odboru správy majetku, investic a dotací
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě: 9.-10.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
Charakteristika vykonávané pozice:
Příprava, zadávání, kontrola a evidence veřejných zakázek malého rozsahu zadávaných městem Bruntál dle vnitřní směrnice města na stavební práce, dodávky a služby.
Koordinace postupu města jako veřejného zadavatele při zadávání veřejných zakázek. Metodická činnost u zakázek malého rozsahu v rámci Městského úřadu, včetně aktualizace vnitřních předpisů a metodik.
Spolupráce s externími administrátory u veřejných zakázek v režimu zákona o veřejných zakázkách. Správa, uveřejňování a dohled nad povinně uveřejňovanými informacemi na profilu zadavatele.
Práce s elektronickými nástroji pro realizaci veřejných zakázek (Josephine, aukční systém Tenderbox, Profil zadavatele, Věstník veřejných zakázek).
Písemnou přihlášku lze podat ve lhůtě do 20.9.2024 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál, sekretariát tajemníka, Nádražní 20, 792 01 BRUNTÁL
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?