- Opava
- H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o.
Bohužel, tato nabídka již není aktuální.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
*Další informace:
- termín výběrového řízení je stanoven na 27. září 2022 ve Slezském divadle Opava.
V případě zájmu zasílejte motivační dopis se strukturovaným životopisem včetně kopie o nejvyšším dosaženém vzdělání na e-mail: e-mail přes
Do předmětu mailu uveďte text „Asistent/Asistentka ředitele“.
Požadujeme:
- – minimálně středoškolské vzdělání s maturitou;
- – dobrou uživatelskou znalost programu MS Office;
- – znalost anglického jazyka slovem i písmem minimálně na úrovni B2;
- – samostatnost, pečlivost, rozhodnost, zodpovědnost;
- – komunikační a organizační schopnosti, týmová spolupráce, příjemné a reprezentativní vystupování;
- – trestní bezúhonnost
Nabízíme:
- – plný pracovní úvazek;
- – pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
- – odborný růst a vzdělávání;
- – příjemné pracovní prostředí;
- – finanční ohodnocení v souladu s příslušným nařízením vlády ČR č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů;
- – 5 týdnů dovolené.
Popis pracovní činnosti:
- Zajišťování a koordinace souboru sekretářských, administrativně-technických nebo jiných provozně technických prací sekretariátu ředitele divadla.
- Vyřizování administrativní agendy ředitele divadla a korespondence podle stanovených obecných postupů.
- Organizace pracovního programu ředitele divadla, včetně zajišťování podkladů pro jeho jednání a vystoupení.
- Komplexní zajišťování spisové služby.
- Archivní péče o dokumenty zahrnující utajované informace nebo údaje chráněné podle příslušných právních předpisů.
- Obsluha datových schránek.
- Evidence poštovních zásilek, jejich distribuce a koordinace.
- Spolupráce se Státním okresním archivem Opava a Slezským zemským muzeem.
- Agenda vedení a provádění skartace, dle skartačního řádu.
- Ostatní administrativní a organizační činnosti spojené s nabízeným pracovním místem.