- 32 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: obsluha pokladního systému + částečné doplňování zboží. Požadavky: flexibilita, zodpovědnost, bezúhonnost, znalost PC výhodou, ochota učit se novým věcem, vyučen v oboru nebo praxe výhodou. Pracovní doba: 2 dny (8:00–17:00 hod.), 2 dny (8:00–17:30 hod.), 1 den (8:00–12:30 hod.), 2× v měsíci sobota (8:00–11:30 hod.). Nástup možný ihned nebo dle domluvy. Zaměstnanecké výhody: možnost nákupu za zvýhodněné ceny, zaměstnanecké stravenky. Více informací osobně. Kontakt: předem si domluvit schůzku na tel.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.