- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
Požadujeme: SŠ/VŠ vzdělání – ekonomický směr. Základní znalost podvojného účetnictví, praxe v oblasti zpracování účetnictví výhodou, znalost cizího jazyka – střední nebo vyšší úroveň, znalost IS Navision výhodou, znalost MS Office – Word, Excel pokročilý, schopnost analytického myšlení, motivace k samostatné práci, pečlivost, svědomitost, řidičský průkaz skupiny B.
Pracovní náplň: Zpracování objednávek a jejich fakturace, včetně dobropisů, prodejní aktivity (telefonický, písemný kontakt) se stálými zákazníky, zadávání do výroby, přepravní dokumenty, dodací listy, reklamace.
Zajišťování nákupu materiálu, surovin, zboží, komunikace s dodavateli, podílet se na sjednávání kupních smluv, provádět poptávková řízení, vyhodnocovat nabídky,
zpracovávat podklady pro plán nákupu, zpracovávat přehledy a reporty, práce s pohledávkami.
Nabízíme: plný pracovní úvazek, nástup možný ihned, dobrý pracovní kolektiv, příspěvek na stravování, zázemí stabilní firmy.
Kontakt na e-mail.
MOLITAS CZECH, s.r.o.
Školská 689/20
110 00 Praha
IČO: 27483568
Datová schránka: 6nnneiw
Další informace:
GPS: 50.07892955904,14.42452737216,
S-JTSK: -742707.01 -1043985.27,
RUIAN: 21704791
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.