Referent/referentka - správa pozemků

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah jiný
Lokalita Zlín
Firma Statutární město Zlín
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice
Hrubá mzda 24.100 – 34.370 Kč

REFERENT/REFERENTKA – SPRÁVA POZEMKŮ
v oddělení pozemkové správy, Odbor majetkové správy
(místo výkonu práce ve Zlíně)
na dobu určitou – zástup za dlouhodobě nepřítomnou zaměstnankyni

Uchazeč/ka musí splňovat:

1. Předpoklady stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů:
" je státní/m občankou/em České republiky, případně cizí/m státní/m občankou/em, která/ý má v ČR trvalý pobyt,
" dosáhl/a věku 18 let,
" je způsobilý/á k právním úkonům,
" je bezúhonný/á, tj. nebyl/a pravomocně odsouzen/a:

  1. pro trestný čin spáchaný úmyslně nebo
  2. pro trestný čin spáchaný z nedbalosti za jednání související s výkonem veřejné správy.

2. Požadavky zaměstnavatele:
" vyšší odborné nebo VŠ vzdělání v bakalářském studijním programu, ekonomické, právní či stavebně technické zaměření výhodou,
" orientace v sytému veřejné správy, zejména samosprávy výhodou
" aktivní znalost legislativy upravující správu majetku obce se zaměřením na problematiku nemovitého majetku – pozemků výhodou
" výborná znalost českého jazyka
" komunikační dovednosti, praxe v jednání s klienty min. 1 rok,
" uživatelská znalost Microsoft Office,
" řidičský průkaz skupiny „B“ (aktivní řidič/ka).

Klíčové pracovní činnosti:
" komplexní vyřizování žádostí o pozemek zahrnující vypracování podkladů k posouzení žádosti dotčenými útvary magistrátu a podkladů pro rozhodování orgánů města, místní šetření, zveřejňování záměrů na úřední desce, vypracování a evidence příslušné smlouvy či dodatku a jejich zveřejnění,
" zajišťování majetkoprávních dispozic dle potřeb města – výkupy pozemků, prodeje pozemků pod cizími stavbami ad.
" práce s katastrem nemovitostí, evidencí pozemků ve vlastnictví města, spisovou službou, komunikace s žadateli, komunikace s pracovníky dotčených útvarů magistrátu.

Pro pozici referent/referentka – správa pozemků, Odbor majetkové správy, je stanovena 10. platová třída, jiná výdělečná činnost může být vykonávána jen s předchozím písemným souhlasem zaměstnavatele.

Náležitosti přihlášky:
" jméno, příjmení a titul uchazečky/e,
" datum a místo narození uchazečky/e,
" státní příslušnost uchazečky/e,
" místo trvalého pobytu uchazečky/e,
" číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizí/ho státní/ho příslušnici/íka),
" adresa pro zasílání písemností, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazečky/e,
" datum a podpis uchazečky/e.

K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy následující doklady:
" životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních, odborných znalostech a dovednostech se zaměřením na ty, které jsou uvedeny v požadavcích zaměstnavatele,
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních občanů též obdobný doklad dosvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se čestným prohlášením,
" úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.

Místo, způsob a lhůta podání přihlášky, jejíž povinný formulář je zveřejněn na úřední desce:
" poštou na adresu: statutární město Zlín, Odbor kanceláře tajemníka, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín; (obálka musí být označena „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, referent/ka – správa pozemků“ a uvedeno jméno a adresa uchazeče), podací razítko nejpozději s datem 08.02.2024,
" do datové schránky: 5ttb7bs, statutární město Zlín, nám. Míru 12, 760 01; s datem a časem dodání nejpozději do 09.02.2024 do 14:00 hod.
" osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, Zlín (obálka musí být označena „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, referent/ka – správa pozemků“ a uvedeno jméno a adresa uchazeče), nejpozději do 09.02.2024 do 14:00 hod.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Přípravář Výroby

Nutně vás hledají
  • Zlín
  • Alfa Container s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
Zveřejněno: 29. dubna
Nutně vás hledají

Účetní

Nutně vás hledají
  • Zlín
  • Alfa Container s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Závodní stravování
  • Občerstvení na pracovišti
  • Parkoviště
Zveřejněno: 25. dubna
Nutně vás hledají
  • Zlín
  • ZLINER s.r.o.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Slevy na firemní zboží
  • Zálohy ze mzdy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Závodní stravování
  • Parkoviště
včerejší
  • Celá ČR
  • AWP P&C Česká republika - odštěpný…
  • 33 400 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Přátelské prostředí
Zveřejněno: 29. dubna
  • Zlín
  • Interhotel Zlín a.s.
  • 33 000 – 36 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Zálohy ze mzdy
  • Příspěvek na stravování
  • ...
Zveřejněno: 24. dubna
  • Zlín
  • Pozemní stavitelství Zlín a.s.
  • 27 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. března
  • Zlín
  • Michlovský - stavební s.r.o.
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. března
  • Zlín
  • Auditorská, daňová a účetní kancelář ve…
  • 22 000 – 31 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. března
  • Slušovice
  • JAPAVO, spol. s r.o.
  • od 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 26. března
  • Jaroměřice nad Rokytnou
  • JaroNet - services s.r.o.
  • od 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
  • Třebíč
  • Dušan Švonja
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
  • Kožichovice
  • Orbital International Ltd. -…
  • 27 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
  • Nové Syrovice
  • Dajpr s.r.o.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
  • Třebíč
  • Neurologie Třebíč s.r.o.
  • 27 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
  • Náměšť nad Oslavou
  • Blanka Dohnalová
  • 25 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
  • Třebíč
  • OKNOLAND s.r.o.
  • 28 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
  • Lesonice, Třebíč
  • Rolnická společnost Lesonice a.s.
  • 28 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
  • Třebíč
  • GUMOTEX Automotive Třebíč, s.r.o.
  • 24 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
  • Jaroměřice nad Rokytnou
  • CHP engineering s.r.o.
  • od 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. ledna
  • Rtyně nad Bílinou
  • Czech Aerosol, a.s.
  • 34 000 – 36 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na dovolenou
  • Závodní stravování
Zveřejněno: 7. února
  • Ostrava
  • Chovtrans spol. s r.o.
  • 45 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro seniory
    Benefity:
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na dopravu
Zveřejněno: 7. února
  • Valašské Klobouky
  • Finservice CZ s.r.o.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
Zveřejněno: 7. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Alfa Container s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., TIES, s.r.o., Interhotel Zlín a.s., Manuvia Czech s.r.o., MAXIN'S People Czech, s.r.o., ZLINER s.r.o., ZÁLESÍ a.s., H E R U S, s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, ELMO a.s., ZLÍNMAT s.r.o., Martin Zábojník, ARAMARK, s.r.o., Krajský soud v Brně, CHALUPA interiéry s.r.o., T R I O D O N , spol. s r.o., Ing. Karel Kužela, PSWNET Zlín s.r.o., Pozemní stavitelství Zlín a.s., Michlovský - stavební s.r.o., KomTeSa spol. s r.o., BAUMASCHINEN s.r.o., Auditorská, daňová a účetní kancelář ve Zlíně a.s., ELKOPLAST CZ, s.r.o., Divayses s.r.o., ViP - VINO PARTNER s.r.o., QUICKTRANS s.r.o., Vraník s.r.o., JAPAVO, spol. s r.o., STAVYMA spol. s r.o., V-SPED s.r.o., D&K Brand s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Dispečer / Dispečerka, Finanční analytik / analytička, Účetní, Barista / Baristka, Cukrář / Cukrářka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Dekoratér / Dekoratérka, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Výkonný ředitel / ředitelka, Operátor / operátorka v energetice, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektromechanik / Elektromechanička, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Zlín, Malenovice, Zlín, Celá ČR, Otrokovice, Fryšták, Slušovice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Vše, co musíte znát o sick day

Vše, co musíte znát o sick day

Řekneme si vše o sick day, co to je, kdo určuje podmínky pro čerpání dne na zotavenou, jak je sick day proplácený.

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Vše o služebním autě k soukromým účelům

Benefit nebo pracovní pomůcka, to je služební auto. Ukážeme si, co vše má na starosti zaměstnavatel, co zaměstnanec. Kdy a za jakých podmínek může zaměstnanec využít služební auto i k soukromým účelům, kdo jej může řídit a jak je to se srážkami ze mzdy. K dispozici máte i vzor smlouvy o užívání vozidla pro soukromé a služební účely.

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Vše, co potřebujete vědět o cestovních náhradách

Na služební cestu se většina z nás těší. Můžete si i hezky přivydělat díky cestovním náhradám, neboli dietám. Na co všechno máte nárok? Jaké jsou vaše povinnosti na služební cestě? Kdy můžete služební cestu odmítnout? Zodpovíme v našem článku.

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Rekvalifikační kurzy od úřadu práce

Až 50 000 Kč na získání nové nebo zvýšení, rozšíření či prohloubení dosavadní kvalifikace, jinými slovy odborné způsobilosti. Povíme si, jaké jsou podmínky pro uchazeče, jak podat žádost a jak dále postupovat, aby byl kurz uhrazen Úřadem práce.

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Co dělat, když se setkáte se šikanou na pracovišti

Jsme lidé, máme rozdílné povahy, přístupy, způsob komunikace, zájmy a mnoho dalšího. Hranice mezi legrací a šikanou je často velmi tenká; co je pro jednoho zábava, může být pro jiného ponižující nebo nepříjemné. Z důvodu různosti vzniká prostředí, které nahrává šikaně. Povíme si, co to je šikana v práci, jaké jsou druhy šikany na pracovišti, jak se bránit, co dělat, když jste svědkem. Závěrem si řekneme, jak každý z nás může šikaně zabránit.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Odbory - proč a jak je založit

Odbory - proč a jak je založit

Povíme vám vše, co potřebujete vědět o odborech. Dozvíte se, proč založit odbory a jak je založit, jak probíhá vyjednávání s vaším zaměstnavatelem, aby došlo k uzavření kolektivní smlouvy a mnoho dalšího.

Poradíme vám, jak odpovědět na pracovní inzerát

Poradíme vám, jak odpovědět na pracovní inzerát

Dali jste si práci s vytvořením životopisu, průvodního a motivačního dopisu, vybrali jste tu správnou pracovní nabídku. Teď to nezkazit posledním krokem. Poradíme, jak připravit odpověď na inzerát na práci, jak odepsat na pracovní inzerát a na co si dát pozor.

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení pro zaměstnance státu

Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.

AJ Bor činnost ČR den domov ekonom evidence formulář HR ISO IT kancelář komunikace lhůta měření měsíc město Microsoft Microsoft Office místo náležitosti narození Office plat povolení požadavky práce pracovní pracovní činnost pracovní činnosti pracovník práva právo praxe Radnice řízení SOU spis správa tajemník uchazeč uživatelská znalost Vary vedení výkon vyšší vzdělání zaměstnání zaměstnavatel Zlín znalost žádost životopis české činnosti daný dovednost jazyk jednání komunikační komunikační dovednost komunikační dovednosti kov města místní místo výkonu práce na dobu na dobu určitou náležitost nemovitost odbor odborné odborný oddělení PR právní prodej program prohlášení předpis předpoklad případ rok řidič smlouvy správy statutár stav šetření technické třída údaj uživatel výběr výběrové řízení zasílání

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena