- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Náplň práce: evidence poptávek, zajištění dospecifikace poptávek u klientů, příprava cenových nabídek ke schválení vedoucímu obchodu, následná komunikace s klientem, mít přehled o zdrojích – volných komponentách jeřábů, vyhledávání příležitostí, seznamu plánovaných staveb a kontaktů na ně, administrace zakázek – příprava předávací dokumentace provoznímu-realizačnímu týmu, příprava týdenního reportu vedení společnosti, komunikace s klientem, identifikace zdrojů, definice podmínek pro realizaci, příprava dokumentů pro realizační tým (předací protokoly, cestovní příkazy, instrukce k přípravě před montáží, atd.), naučíme Vás pracovat v CAD systému
Požadavky: pečlivost, perfektní komunikační schopnosti, práce na počítači, excel, práce v malém týmu, zodpovědnost a rozvážné profesionální jednání, vzdělání min. maturita , základní technické předpoklady, řidičský průkaz B výhodou

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.