- 60 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
požadavky:
VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu (nejlépe obory marketingová komunikace, žurnalistika, ekonomie, právo, mediální studia)
praxe na obdobné pozici alespoň 2 roky
výborná znalost českého jazyka, znalost cizích jazyků výhodou
výborná komunikační schopnost, schopnost tvůrčího psaní, profesionální a reprezentativní vystupování, samostatnost i schopnost práce v týmu, spolehlivost, kreativita
státní občanství ČR občanství jiného členského státu EU nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika místa:
marketingová podpora prodeje významných nemovitostí
tvůrčí psaní článků a tiskových zpráv a dalších prezentačních materiálů, provádění tvůrčích výkonů publicistických a zpravodajských činností
sledování a analyzování informací z médií zajišťování informačních a tiskových vztahů Úřadu k veřejnosti
připravování podkladů pro tisková vyjádření
správa sociálních sítí Úřadu
spolupráce na přípravě jednotného grafického manuálu a webových stránek Úřadu
zajišťování metodické a konzultační činnosti v oblasti komunikace a zákona č. 106/1999 Sb., o svobodném přístupu k informacím ve vztahu k ostatním útvarům Úřadu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.