- Plný úvazek
Náplň práce:
- Odborné poradenství a podpora zákazníkům na telefonní lince nebo e-mailem v souvislosti s jejich objednávkami náhradních dílů a autopříslušenství v regionu
- Vyhledávání požadovaného sortimentu v elektronických a tištěných katalozích, práce v interním informačním systému
- Zpracování cenových nabídek
- Podpora péči o stávající portfolio zákazníků a udržování a rozvoji pozitivních a trvalých vztahů s nimi -komunikace se zákazníky telefonicky, e-mailem, osobně při návštěvě zákazníka na servise
- Spolupráce s týmem servisu
- Skladová manipulace se zbožím v oblasti sortimentu autodílů, autopříslušenství, doplňků a provozních hmot – příjem, kontrola, zaskladnění a vyskladnění zboží
- Kompletace dodávek – příprava zboží dle objednávek, související administrativa.
- Objednávání náhradních dílů v sortimentu autodílů, autopříslušenství, doplňků, provozních hmot, spotřebních materiálů a ochranných pracovních pomůcek.
- Příprava a provádění pravidelné inventury skladových zásob.
- Vyhledávání nových dodavatelů náhradních dílů.
Požadujeme:
- SŠ vzdělání technického zaměření a nebo praxe v oboru na stejné nebo obdobné pozici,
- Zkušenosti v oblasti logistiky, expedice a skladování,
- Zkušenosti s prací v kolektivu, přátelské vystupování, komunikativnost
- Schopnost a odvahu samostatně se rozhodovat, logické uvažování,
- Odolnost vůči stresu, zodpovědnost, spolehlivost, aktivní přístup
- Znalost práce s PC.
- Řidičský průkaz sk. B. Oprávnění VZV výhodou.
Nabízíme:
- Příležitost pro profesní seberealizaci
- Přátelské a týmové pracovní prostředí
- Zajímavé mzdové ohodnocení a bonusový systém
Nástup možný ihned nebo dohodou. Kontakt: e-mailem
Prac. doba: Po – Pá 6:00 – 15:00



