- Plný úvazek

Hledáme zkušeného a ambiciózního skladníka/ci – expedienta/ku s vůdcovskými schopnostmi, který/á se připojí k našemu týmu na pozici Vedoucí skladu / Skladník/ce, Expedient/ka. Přijmeš výzvu a pomůžeš s řízením skladu a expedicí, pomůžeš nám s rozvojem a řízením týmu pracovníků skladu, zajistíš efektivní správu skladu a zboží, postaráš se o balení objednávek a vyřídíš případné administrativní činnosti?
Super, pak hledáme právě tebe a rádi bychom ti nabídli možnost stát se členem našeho týmu!
Co Vás čeká v naší firmě?
• Odpovědnost za řízení všech operací skladu a expedice
• Řízení a rozvoj týmu pracovníků ( přidělování úkolů, školení a hodnocení výkonu )
• Zajištění efektivní správy skladu a zboží ( příjem, manipulace, skladování, výdej )
• Balení objednávek ( příprava, kontrola, kompletace, balení, expedice )
• Administrativní činnosti ( zpracování objednávek, logistika, evidence docházky )
Co od Vás očekáváme?
• Minimálně 3-letá praxe v oboru – zkušenosti s vedením menšího týmu
• Praxe ve skladu s příjmem zboží, jeho zaskladňováním, doplňováním a expedicí
• Praxe v balení balíků a palet určených k přepravě přes logistické společnosti
• Organizační schopnosti, logické myšlení a schopnost analyzovat a řešit problémy
• Dobrou fyzickou kondici a manuální zručnost
• Uživatelská znalost práce na PC
• Zkušenosti a platné VZV výhodou, lze obnovit/vystavit v podniku
• Zodpovědnost, spolehlivost, důslednost, flexibilitu, kreativitu a loajalitu
Co Vám nabízíme?
• Zázemí stabilní rodinné firmy, která patří mezi lídry svého oboru
• Zajímavou a různorodou práci na HPP
• Slevy na firemní výrobky
• Mzdu odpovídající znalostem a praxi uchazeče/ky
• 1 směnný provoz, pondělí až pátek od 6:00 do 14:30, přesčasy a víkendy dle dohody
Pokud Vás zaujala tato pracovní nabídka, zašlete nám svůj profesní životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?