- 70 000 – 79 997 Kč
- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu určitou (1 rok), pružná pracovní doba. Pozice je vhodná i pro absolventy/absolventky.
Náplň práce: příprava a administrace projektů financovaných z fondů EU/národních zdrojů ČR, poradenství v oblasti investorsko-inženýrských služeb, vedení a kontrola subdodavatelů na svěřených zakázkách, jednání se zákazníky a pracovníky státní správy, plná odpovědnost za svěřený projekt.
Požadavky: VŠ/SŠ vzdělání stavebního nebo ekonomického směru; řidičský průkaz sk. B – aktivní řidič/řidička; dobrá uživatelská znalost práce PC (zejména MS Word, MS Excel, Internet); vlastní iniciativa a komunikativnost; logické uvažování, pečlivost, odpovědnost, samostatnost; výhodou praxe v některé z uvedených oblastí: dotace EU, stavebnictví (např.: rozpočtář, ekonom), veřejná správa, veřejné zakázky, vodní hospodářství; ochota rychle se zapracovat v nových činnostech.
Zaměstnavatel nabízí: samostatnou a zajímavou práci v rozvíjející se společnosti; možnost stát se součástí týmu odborníků připravujících veřejně prospěšné investiční projekty; možnost dalšího rozvoje v oblasti přípravy a řízení projektů; motivující platové ohodnocení; kariérní růst, sebevzdělávání.
Zaměstnanecké výhody: zvyšování a prohlubování kvalifikace, firemní benefity na dovolenou, sport a zdraví, stravenky, mimořádné prémie, služební telefon, automobil, příspěvek na penzijní/životní pojištění.
Kontakt zasláním životopisu na e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?