- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Chcete od zaměstnavatele dostávat co nejvíce benefitů a výhod? Máte rádi obchod, lidi a komunikace s nimi? Tak právě Vás hledáme a těšíme se na každého z vás.
Co by bylo dobré umět?
Komunikovat s lidmi, být proaktivní a mít obchodní dovednosti, mít příjemné vystupování, pozitivní vztah k lidem.
O čem tato pozice je?
Klientský pracovník, který má na starost hlavně příchozí klientelu, aktivní vytváření vztahu s klienty a péče o klienty ČSOB, aktivní nabídka a prodej produktů skupiny ČSOB jako například kreditní karty nebo otevření účtu, plnění obchodních výsledků a plánů, zajišťování poradenských služeb v oblasti bezhotovostních a hotovostních operací, na některých pobočkách se může pracovat i s pokladní hotovostí.
Proč pracovat právě u nás?
Budete pracovat v příjemném a moderním pracovním prostředí, Vaše práce bude mít smysl a vaše dobré nápady se u nás skutečně realizují, oceňujeme spolupráci založenou na vzájemné důvěře, vstřícnosti a náročnosti, získáte prostor, zázemí a impulz pro Váš odborný i osobní růst, pro své zaměstnance pořádáme společenské a sportovní aktivity (např. celobankovní sportovní hry), navíc podporujeme sportovně společenská týmová setkání poboček a útvarů banky, máme unikátní program pro rodiče ČSOB – možnost práce na částečný úvazek během rodičovské dovolené, pořádáme i dobrovolnické dny
A co benefity?
Kromě standardních jako 5 týdnů dovolené, stravenky, příspěvky na životní a penzijní připojištění máme ještě navíc, 3 dny zdravotního volna, bohatou cafeterii, zvýhodněné produkty banky, mobilní neomezené volání s internetem za bezkonkurenčních podmínek, možnosti kariérního růstu, velmi propracovaný vzdělávací systém, velké množství slev u smluvních partnerů, motivační soutěže s finančním ohodnocením
Co na to říkáte? Půjdete do toho s námi? Pokud ano, přihlaste se a my se vám ozveme, co nejdříve.
Těšíme se na vás
Kontakt: e-mailem e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?