- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Předpoklad nástupu do zaměstnání: únor 2023.
Doba trvání pracovního poměru: pracovní poměr na dobu neurčitou.
Platové zařazení: 10. platová třída (dle NV č. 341/2017 Sb.).
Pracovní náplň: řízení a koordinace činnosti na úseku TS v rozsahu samostatné působnosti v souladu s ustanoveními platných právních předpisů a v souladu s vnitřními předpisy; koordinace a zodpovědnost za správu, údržbu a provoz smuteční obřadní síně a veřejných pohřebišť na území Nového Města nad Metují, Krčína, Spů a Vrchovin; koordinace a zodpovědnost za správu a údržbu veřejné zeleně, provoz zahrady, správu, údržbu chodníků, místních komunikací a pozemků v majetku města, veřejná hřiště pro děti a mládež v majetku města, zimní údržbu chodníků a místních komunikací, provoz veřejných WC a parkoviště Farská zahrada, provoz skladového hospodářství a majetku, podíl na jeho inventarizaci; součinnost při sestavování rozpočtu TS.
Předpoklady dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících ÚSC: státní občanství ČR, trvalý pobyt v ČR; nad 18 let věku, znalost jednacího jazyka; bezúhonnost, způsobilost k právním úkonům.
Kvalifikační předpoklady dle NV č. 341/2017 Sb.: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání.
Další požadované dovednosti: praxe v požadovaném oboru minimálně tři roky; zkušenost s řízením kolektivu výhodou; vstřícnost k občanům a umění jednat s lidmi; znalost práce na PC (Word, Excel, Outlook, internet); znalost regionu, časová flexibilita, ochota dále se vzdělávat; řidičský průkaz skupiny B, C; orientace v právních předpisech souvisejících s oborem požadované práce, především v zákoně č. 128/2000 Sb., o obcích a zákoně č. 114/1992 Sb., o ochraně přírody a krajiny.
Nabízené výhody: příspěvek na stravování, 5 týdnů dovolené, 2 dny zdravotního volna, služební telefon s možností soukromého využití za snížený tarif, příspěvek na penzijní připojištění, kurzy angličtiny, po zkušební době osobní ohodnocení, mimořádné odměny, stabilní zázemí úřadu územní samosprávy, podpora profesního i osobního rozvoje, systém dalšího vzdělávání.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení a titul zájemce; datum a místo narození, státní příslušnost zájemce; místo trvalého pobytu zájemce (z důvodu kontaktu uveďte i tel. číslo nebo e-mail); číslo občanského průkazu, datum a podpis zájemce; vzor přihlášky naleznete zde: https://www.novemestonm.cz/urad/zadosti-a-formulare/formulare-odboru-spravy-uradu/
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o předchozích a dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, popř. čestné prohlášení o bezúhonnosti; úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, případně kopie osvědčení o absolvovaných kurzech prohlubování kvalifikace v požadovaném oboru; osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb. (nevztahuje se na občany narozené po 1. 12. 1971), motivační dopis.
Termín podání přihlášek: do 8. 12. 2022.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované pracovní místo.
Výběrové řízení s uchazeči, kteří budou splňovat podmínky pro zařazení do výběrového řízení, se uskuteční 15. 12. 2022.
Bližší informace podá Bc. Petr Tyč, tajemník MěÚ, telefon: zobrazit tel. číslo , mobil: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Přihlášky doručte buď osobně na podatelnu MěÚ Nové Město nad Metují, nebo zašlete na adresu: Město Nové Město nad Metují, nám. Republiky č. p. 6, PSČ 549 01 Nové Město nad Metují.
Přední stranu obálky označte slovy: „Výběrové řízení – vedoucí TS – neotvírat“.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.