- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovník v soicálních službách (terénní pracovník)
PRACOVIŠTĚ: Charitní ošetřovatelská služba s působností na Klatovsku a v okolí
POŽADUJEME: základní nebo střední vzdělání, absolvovaný kurz „pracovník v sociálních službách“ v souladu se zákonem o sociálních službách č. 108/2006 Sb. (lze si během výkonu práce dodělat), řidičský průkaz sk. B, výpis z rejstříku trestů, komunikační a organizační schopnosti, sociální cítění, ochotu vzdělávat se, ztotožnění se s posláním organizace, časová flexibilita ( jednou za určenou dobu – cca 1× za měsíc odpolední, víkendová, večerní služba), uživatelské zvládnutí základní práce na PC v prostředí MS Office
NABÍZÍME: plný úvazek nebo kratší, 5 týdnů dovolené, stravenky, možnost supervize
PŘEDPOKLÁDANÝ NÁSTUP: 1.10.2021 nebo dohodou
MZDA: při nástupu na celý úvazek 19 500 Kč + příplatek prostředí; po nástupní praxi hrubá mzda na celý úvazek 22 000 Kč + příplatek prostředí
PŘIHLÁŠKY ZASÍLEJTE do 15.9.2021 emailem na adresu e-mail přes , nebo poštou na adresu:
Oblastní charita Klatovy
Václavská 12,
339 01 Klatovy
K PŘIHLÁŠCE PŘIPOJTE: motivační dopis, a strukturovaný životopis.
Více informací: Vladimíra Flaxová zobrazit tel. číslo
Služba je poskytována lidem, kteří nejsou zcela sobětační, přejí si zůstat doma a potřebují pomoc další osoby. Pracovník v sociálních službách pomáhá v domácím prostředí klientům s osobní hygienou, přípravou a podáním jídla, úklidem, zajišťuje nákup a různé pochůzky, doprovází na úřady, k lékaři, komunikuje s blízkými klientů.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?