- Plný úvazek
Kontakt zasláním životopisu na e-mail e-mail přes , telefonicky nebo osobně na pracovišti.
Hlavní náplň práce:
- zpracování mezd (včetně srážek, exekuce, nemoc. dávek apod.) pro 50 zaměstnanců
- zpracování zákonných odvodů, ročního vyúčtování daní, ELDP, podkladů pro OSSZ a ZP
- kompletní vedení a zodpovědnost za hotovostní pokladnu
- reporting ohledně základních ekonomických činností společnosti
- vedení přehledů o majetku
- běžná administrativní činnost asistentky ředitele (pošta, DS, psaní dopisů apod.).
Nabízíme:
- zázemí dlouhodobé prosperující české společnosti
- samostatnou kancelář, jistotu stabilního zaměstnání v Dobrušce
- 5 týdnů dovolené, dotované obědy v závodní jídelně areálu společnosti
- příspěvek na penzijní připojištění po ukončení zkušební lhůty
- pracovní doba od 7:00 do 15:30 hod. (po dohodě možná úprava).



