Pracovní náplň:
- Kontrola statutu objednávek a stažení objednávek ze systému online partnerů
- Kontrola faktur a stažení faktur ze systému online partnerů
- Vytváření objednávek v SAPu
- Ověření výnosů v SAPu na vystavené faktury
- Kontrola reportů vráceného zboží a vystavení dobropisů v SAPu
- Zúčtování pohledávek
- Permanentní zlepšování finančních procesů za účelem podpory maximální efektivity obchodních procesů, zdokumentování změn a nastavení týmových procedur
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání, praxe na obdobné pozici výhodou, AJ slovem i písmem na pokročilé úrovni (životopis zasílejte v AJ), dobrá znalost MS OFFICE, znalost evropských obchodních pravidel výhodou, samostatnost, pečlivost, spolehlivost;
Nabízíme: zázemí mezinárodní společnosti, příjemné a přátelské pracovní prostředí, odpovídající mzdové ohodnocení, balíček zaměstnaneckých benefitů, firemní vzdělávání, možnost seberealizace a odborného růstu, perspektiva dlouhodobé spolupráce;
Zájemci se mohou hlásit e-mailem.