- Plný úvazek
na dobu: neurčitou
s místem výkonu práce: Bruntál
zařazení v platové třídě:8. – 9.
předpokládaný termín nástupu: od 01. 02. 2023, případně dle dohody
počet míst: 2
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která:
- je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a ovládá český jazyk
- dosáhla věku 18 let,
- je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk
Další požadavky:
- vyšší odborné vzdělání, případně středoškolské vzdělání,
- znalost zákonů č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, č. 250/2016 Sb., o přestupcích, ve znění pozdějších předpisů, č. 361/2000 Sb., o provozu na pozemních komunikacích a o změnách některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
- výhodou zvláštní odborná způsobilost dle vyhlášky MV č. 512/2002 Sb., o zvláštní odborné způsobilosti úředníků územních samosprávných celků v platném znění, případně odborná způsobilost k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích dle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, v platném znění
- výhodou znalost problematiky územně samosprávných celků
- dobrá uživatelská znalost práce na PC
- dobré komunikační schopnosti, schopnost samostatného jednání a rozhodování, spolehlivost, odpovědnost, zkušenosti v jednání s lidmi, asertivní jednání, odolnost vůči stresu a psychické zátěži, logické uvažování, předpoklady pro týmovou spolupráci
- ŘP sk. B výhodou
Charakteristika vykonávané pozice:
Projednávání přestupků v I. stupni.
Nabízíme:
- Pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, příspěvek na stravování a další benefity.
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
- jméno, příjmení a titul uchazeče,
- datum a místo narození uchazeče,
- státní příslušnost uchazeče,
- místo trvalého pobytu uchazeče,
- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,
- datum a vlastnoruční podpis uchazeče,
- telefon/email (dobrovolný údaj usnadňující komunikaci v rámci výběrového řízení),
- číslo jednací uvedené v oznámení o vyhlášení tohoto výběrového řízení.
Místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
K přihlášce je nutno doložit tyto doklady:
- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Poskytnuté osobní údaje uchazeče budou zpracovány jen pro účel tohoto výběrového řízení a po dobu jeho trvání v souladu s platnými právními předpisy.
Dokumenty předložené uchazečem budou uloženy na oddělení právním, personálním a organizačním a přístup k jejich obsahu budou mít pouze zaměstnanci úřadu podílející se na výběrovém řízení, a to pouze v případě, že tento přístup bude pro jejich činnost nezbytný a dále členové výběrové komise, kterou jmenuje vedoucí úřadu.
Písemnou přihlášku lze podat:
ve lhůtě do 11. 01. 2023 na podatelně Městského úřadu Bruntál, Nádražní 20, 792 01 Bruntál, nebo ji odeslat na adresu: Městský úřad Bruntál
sekretariát tajemníka
Nádražní 994/20
792 01 BRUNTÁL
Vyhlašovatel výběrového řízení si vyhrazuje právo zrušit výběrové řízení bez udání důvodů.
Z : 15.12.2022



