- 33 280 – 38 570 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Platová třída: 10 (dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných
službách a správě a č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, vše ve znění pozdějších
předpisů)
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: únor 2023–duben 2023 konkrétní termín nástupu dle dohody
Místo výkonu práce: Prachatice
Další požadované znalosti, dovednosti a předpoklady:
• praxe a znalost problematiky v oblasti komunálních služeb, silničního hospodářství a dopravně správních agend výhodou
• zkouška zvláštní odborné způsobilosti (ZOZ) výhodou
• znalost problematiky zákona o obcích výhodou
• praxe ve veřejné správě výhodou
• občanská a morální bezúhonnost
• znalost příslušných a právních předpisů souvisejících s výkonem pracovní pozice
• orientace v oblasti dopravně správních agend výhodou
• velmi dobrá schopnost jednání s lidmi i v konfliktních situacích, nekonfliktnost, psychická odolnost
• komunikační a organizační schopnosti
• schopnost týmové spolupráce
• prezentační schopnosti
• dobrá znalost práce na PC (zejména MS WORD, Excel, dobrá orientace na internetu včetně vyhledávání informací)
• řidičský průkaz sk. A, B, ostatní skupiny výhodou
Zaměstnanci nabízíme:
• stabilní zázemí a jistotu včetně pravidelného měsíčního příjmu
• dobré pracovní podmínky
• dovolenou v délce 25 dnů/200 hodin
• pružnou pracovní dobu
• příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
• příspěvek na penzijní připojištění
• příspěvek na individuální vzdělávání (jazykové či jiné kurzy)
• bezúročné půjčky na vybavení domácnosti či pořízení nebo rekonstrukci bytu
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v listinné podobě osobně, popřípadě zašlete, na adresu:
Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu městského úřadu
byly doručeny nejpozději 23. 1. 2023 do 12:00 hod. Obálku označte „Výběrové řízení – referent dopravně
správních agend – zkušební komisař“
Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou) a
jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem nebo datovou schránkou), nebudou akceptovány.
Podrobnější informace podá:
Luboš Kvasnička, vedoucí Odboru komunálních služeb a dopravy Městského úřadu Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.