- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Platová třída: 10 (dle nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných
službách a správě a č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, vše ve znění pozdějších
předpisů)
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup: únor 2023–duben 2023 konkrétní termín nástupu dle dohody
Místo výkonu práce: Prachatice
Další požadované znalosti, dovednosti a předpoklady:
• praxe a znalost problematiky v oblasti komunálních služeb, silničního hospodářství a dopravně správních agend výhodou
• zkouška zvláštní odborné způsobilosti (ZOZ) výhodou
• znalost problematiky zákona o obcích výhodou
• praxe ve veřejné správě výhodou
• občanská a morální bezúhonnost
• znalost příslušných a právních předpisů souvisejících s výkonem pracovní pozice
• orientace v oblasti dopravně správních agend výhodou
• velmi dobrá schopnost jednání s lidmi i v konfliktních situacích, nekonfliktnost, psychická odolnost
• komunikační a organizační schopnosti
• schopnost týmové spolupráce
• prezentační schopnosti
• dobrá znalost práce na PC (zejména MS WORD, Excel, dobrá orientace na internetu včetně vyhledávání informací)
• řidičský průkaz sk. A, B, ostatní skupiny výhodou
Zaměstnanci nabízíme:
• stabilní zázemí a jistotu včetně pravidelného měsíčního příjmu
• dobré pracovní podmínky
• dovolenou v délce 25 dnů/200 hodin
• pružnou pracovní dobu
• příspěvek na stravování formou stravenkového paušálu
• příspěvek na penzijní připojištění
• příspěvek na individuální vzdělávání (jazykové či jiné kurzy)
• bezúročné půjčky na vybavení domácnosti či pořízení nebo rekonstrukci bytu
Přihlášky s požadovanými doklady doručte v listinné podobě osobně, popřípadě zašlete, na adresu:
Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na podatelnu městského úřadu
byly doručeny nejpozději 23. 1. 2023 do 12:00 hod. Obálku označte „Výběrové řízení – referent dopravně
správních agend – zkušební komisař“
Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou) a
jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem nebo datovou schránkou), nebudou akceptovány.
Podrobnější informace podá:
Luboš Kvasnička, vedoucí Odboru komunálních služeb a dopravy Městského úřadu Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?