- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Platová třída: 10
(v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě)
Pracovní poměr:na dobu neurčitou
Předpokládaný nástup:září – listopad 2021; konkrétní termín nástupu dle dohody
Místo výkonu práce:Prachatice
Pracovní náplň:Výkon státní správy na úseku dopravně správních agend a schvalování technické způsobilosti jednotlivě dovezeného, vyrobeného nebo přestavěného silničního vozidla. Výkon státní správy ve věcech získávání a zdokonalování odborné způsobilosti k řízení motorových vozidel (zkušební komisař).
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů
Požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou
Obor vzdělání:ekonomického nebo technického směru
Další požadované znalosti, dovednosti a předpoklady: „praxe a znalost problematiky v oblasti komunálních služeb, silničního hospodářství a dopravně správních agend výhodou
"zkouška zvláštní odborné způsobilosti (ZOZ) výhodou
"znalost problematiky zákona o obcích výhodou
"praxe ve veřejné správě výhodou
"komunikační a organizační schopnosti
"schopnost týmové spolupráce
"psychická odolnost a velmi dobrá schopnost jednání s lidmi, zejména v konfliktních situacích
"dobrá znalost práce na PC (zejména MS Word, Excel, dobrá orientace na internetu včetně vyhledávání informací)
"řidičský průkaz sk. A,B,C,
Zaměstnancům nabízíme:"stabilní zázemí a jistotu
"dobré pracovní podmínky
“ dovolenou v délce 25 dnů
" pružnou pracovní dobu
" příspěvek na stravování
" příspěvek na penzijní připojištění
" příspěvek na individuální vzdělávání
" bezúročné půjčky na vybavení domácnosti či pořízení bytu
Přihlášku s požadovanými doklady doručte v listinné podobě osobně, popřípadě zašlete na adresu Městský úřad Prachatice, Velké náměstí 3, 383 01 Prachatice tak, aby na městský úřad byla doručena nejpozději 17.09.2021 do 12:00 hod.
Obálku označte „Výběrové řízení – referent oddělení dopravně správních agend“
Pozn: Přihlášky doručené po výše uvedeném termínu (platí též pro doručování poštovní přepravou) a jiným způsobem než výše uvedeným (např. e-mailem nebo datovou schránkou), nebudou akceptovány.
Podrobnější informace podá:
Luboš Kvasnička, vedoucí odboru komunálních služeb a dopravy MěÚ Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Marta Patrajová, personalistka MěÚ Prachatice,
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail:

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.