- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Popis činnosti:
" příjem objednávek, zadání do systému, kontrola včasného vykrytí
" péče o svěřené zákazníky
" přímá komunikace se zákazníkem a aktivní nabízení sortimentu
" kompletace dokladů k vývozu zboží
" sledování prodejního výkonu zákazníka a zabezpečení jeho prodejního rozvoje
" správa databáze v IS
" příjem reklamací a neshod
" podpora prodejního týmu
" řešení požadavků zákazníků, dceřiných společností
" spolupráce s ostatními odděleními a dceřinými společnostmi
První kotakt emailem nebo telefonicky

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.