- Plný úvazek

MANAŽER/KA LOGISTIKY E-SHOPU
Hledáme účetní se zkušenostmi, který/á bude zodpovědný/á za svěřenou část účetní agendy a bude spolupracovat při tvorbě daňových přiznání a účetní závěrky. Hledáme někoho, kdo se snaží věcem porozumět a je aktivní v řešení problémů. Neočekáváme, že budete vědět vše hned, ale je pro nás důležité, aby vás práce bavila a chtěl/a jste se v ní dále rozvíjet.
Více o našem týmu: Novému člověku vše vysvětlíme a věnujeme mu čas při zaškolení. Jsme zvyklí pomáhat si a podporovat se. V našem týmu je legrace a pohoda.
Více o nás: Jsme český internetový obchod prodávající jak do české republiky, tak do EU. Patříme mezi největší prodejce cizojazyčné literatury. Díky jedinečnému konceptu podnikání jsme stabilní a stále rostoucí firmou pohybující se v oblasti e-commerce. Jsme rodinnou firmou. Ve firmě se všichni známe, jsme zvyklí se navzájem podporovat a chovat se k sobě lidsky. Prostředí, ve kterém pracujeme je dynamické, každý den řešíme něco nového, ale vždy se stihneme zastavit u dobré kávy.
POŽADUJEME:SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru. Praxe v účetní agendě minimálně 3 roky. Zkušenost s DPH CZ / EU nutností. Uživatelská znalost MS Excel. AJ základní znalost (minimálně pro dorozumění se přes e-mail). Znalost daňové problematiky a orientace v účetních a daňových zákonech. Velmi dobrá znalost českých účetních předpisů a orientace v základních daňových oblastech. Samostatnost, spolehlivost.
NÁPLŇ PRÁCE: Měsíční příprava a zpracování DPH pro ČR a další evropské země. Komunikace s finančními orgány a externími partnery. Pomoc při sestavování roční závěrky včetně závěrkových operací. Vedení svěřené části účetnictví v souladu se zákonem o účetnictví a dalšími předpisy. Statistické reporty, příprava výkazů pro Intrastat. Zpracování finančních operací. Organizace platebního styku.
Co říct závěrem?
Hledáme kolegu/kolegyni na plný úvazek s nástupem co nejdříve, případně podle Vašich možností. Výběrové řízení bude probíhat ve 2 kolech. Pokud chcete být naší novou posilou právě vy, neváhejte a zašlete nám váš životopis a motivační dopis.
NABÍZÍME: Přátelské prostředí odpovídající rodinné firmě do 50 zaměstnanců. Zázemí stabilní společnosti s dynamickým rozvojem. Mzdové ohodnocení (v závislosti na praxi a vzdělání). Firemní benefity – příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, sleva na prodávaný sortiment, vánoční prémie. Pružnou pracovní dobu.
PRVNÍ KONTAKT: Výhradně emailem na adresu: e-mail přes Pokud chceš být naší novou posilou právě ty, neváhej a zašli nám tvůj životopis a motivační dopis.
Ov.email: 3.9.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?