- 26 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
MANAŽER/KA LOGISTIKY E-SHOPU
Hledáme účetní se zkušenostmi, který/á bude zodpovědný/á za svěřenou část účetní agendy a bude spolupracovat při tvorbě daňových přiznání a účetní závěrky. Hledáme někoho, kdo se snaží věcem porozumět a je aktivní v řešení problémů. Neočekáváme, že budete vědět vše hned, ale je pro nás důležité, aby vás práce bavila a chtěl/a jste se v ní dále rozvíjet.
Více o našem týmu: Novému člověku vše vysvětlíme a věnujeme mu čas při zaškolení. Jsme zvyklí pomáhat si a podporovat se. V našem týmu je legrace a pohoda.
Více o nás: Jsme český internetový obchod prodávající jak do české republiky, tak do EU. Patříme mezi největší prodejce cizojazyčné literatury. Díky jedinečnému konceptu podnikání jsme stabilní a stále rostoucí firmou pohybující se v oblasti e-commerce. Jsme rodinnou firmou. Ve firmě se všichni známe, jsme zvyklí se navzájem podporovat a chovat se k sobě lidsky. Prostředí, ve kterém pracujeme je dynamické, každý den řešíme něco nového, ale vždy se stihneme zastavit u dobré kávy.
POŽADUJEME:SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru. Praxe v účetní agendě minimálně 3 roky. Zkušenost s DPH CZ / EU nutností. Uživatelská znalost MS Excel. AJ základní znalost (minimálně pro dorozumění se přes e-mail). Znalost daňové problematiky a orientace v účetních a daňových zákonech. Velmi dobrá znalost českých účetních předpisů a orientace v základních daňových oblastech. Samostatnost, spolehlivost.
NÁPLŇ PRÁCE: Měsíční příprava a zpracování DPH pro ČR a další evropské země. Komunikace s finančními orgány a externími partnery. Pomoc při sestavování roční závěrky včetně závěrkových operací. Vedení svěřené části účetnictví v souladu se zákonem o účetnictví a dalšími předpisy. Statistické reporty, příprava výkazů pro Intrastat. Zpracování finančních operací. Organizace platebního styku.
Co říct závěrem?
Hledáme kolegu/kolegyni na plný úvazek s nástupem co nejdříve, případně podle Vašich možností. Výběrové řízení bude probíhat ve 2 kolech. Pokud chcete být naší novou posilou právě vy, neváhejte a zašlete nám váš životopis a motivační dopis.
NABÍZÍME: Přátelské prostředí odpovídající rodinné firmě do 50 zaměstnanců. Zázemí stabilní společnosti s dynamickým rozvojem. Mzdové ohodnocení (v závislosti na praxi a vzdělání). Firemní benefity – příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, sleva na prodávaný sortiment, vánoční prémie. Pružnou pracovní dobu.
PRVNÍ KONTAKT: Výhradně emailem na adresu: e-mail přes Pokud chceš být naší novou posilou právě ty, neváhej a zašli nám tvůj životopis a motivační dopis.
Ov.email: 3.9.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.