- 37 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
MANAŽER/KA LOGISTIKY E-SHOPU
Hledáme účetní se zkušenostmi, který/á bude zodpovědný/á za svěřenou část účetní agendy a bude spolupracovat při tvorbě daňových přiznání a účetní závěrky. Hledáme někoho, kdo se snaží věcem porozumět a je aktivní v řešení problémů. Neočekáváme, že budete vědět vše hned, ale je pro nás důležité, aby vás práce bavila a chtěl/a jste se v ní dále rozvíjet.
Více o našem týmu: Novému člověku vše vysvětlíme a věnujeme mu čas při zaškolení. Jsme zvyklí pomáhat si a podporovat se. V našem týmu je legrace a pohoda.
Více o nás: Jsme český internetový obchod prodávající jak do české republiky, tak do EU. Patříme mezi největší prodejce cizojazyčné literatury. Díky jedinečnému konceptu podnikání jsme stabilní a stále rostoucí firmou pohybující se v oblasti e-commerce. Jsme rodinnou firmou. Ve firmě se všichni známe, jsme zvyklí se navzájem podporovat a chovat se k sobě lidsky. Prostředí, ve kterém pracujeme je dynamické, každý den řešíme něco nového, ale vždy se stihneme zastavit u dobré kávy.
POŽADUJEME:SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru. Praxe v účetní agendě minimálně 3 roky. Zkušenost s DPH CZ / EU nutností. Uživatelská znalost MS Excel. AJ základní znalost (minimálně pro dorozumění se přes e-mail). Znalost daňové problematiky a orientace v účetních a daňových zákonech. Velmi dobrá znalost českých účetních předpisů a orientace v základních daňových oblastech. Samostatnost, spolehlivost.
NÁPLŇ PRÁCE: Měsíční příprava a zpracování DPH pro ČR a další evropské země. Komunikace s finančními orgány a externími partnery. Pomoc při sestavování roční závěrky včetně závěrkových operací. Vedení svěřené části účetnictví v souladu se zákonem o účetnictví a dalšími předpisy. Statistické reporty, příprava výkazů pro Intrastat. Zpracování finančních operací. Organizace platebního styku.
Co říct závěrem?
Hledáme kolegu/kolegyni na plný úvazek s nástupem co nejdříve, případně podle Vašich možností. Výběrové řízení bude probíhat ve 2 kolech. Pokud chcete být naší novou posilou právě vy, neváhejte a zašlete nám váš životopis a motivační dopis.
NABÍZÍME: Přátelské prostředí odpovídající rodinné firmě do 50 zaměstnanců. Zázemí stabilní společnosti s dynamickým rozvojem. Mzdové ohodnocení (v závislosti na praxi a vzdělání). Firemní benefity – příspěvek na stravování, občerstvení na pracovišti, sleva na prodávaný sortiment, vánoční prémie. Pružnou pracovní dobu.
PRVNÍ KONTAKT: Výhradně emailem na adresu: e-mail přes Pokud chceš být naší novou posilou právě ty, neváhej a zašli nám tvůj životopis a motivační dopis.
Ov.email: 3.9.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.