- Plný úvazek

Pracovní doba od 7:00 h do15:30 h, možná i pružná pracovní doba, lze na zkrácený úvazek. Hledáme nového kolegu, nebo kolegyni do zavedené, dynamicky rozvíjející se společnosti s rodinnou atmosférou na pozici Administrativní pracovník – účetní. Výhodou základy účetnictví, řidičský průkaz sk. B a mírně pokročilá znalost anglického jazyka. Jedná se o všeobecnou administrativní práci, vedení účetní agendy, vystavování faktur, jednání s obchodními partnery, jak s dodavateli materiálu, tak i s odběrateli zakázek.
Po zapracování + osobní ohodnocení.
Vyhrazeno pro OZP, tak i pro zdravé osoby.
Kontakt je možný POUZE emailem nebo telefonicky (od 7:00 hod do 13:00 hod).
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.