- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Administrativní pracovník/pracovnice – účetní – vzdělání úplné střední odborné s maturitou. Pracoviště Český Krumlov. Prac. poměr na dobu určitou s možností prodloužení, nástup od 1.6.2017, prac. úvazek plný, prac. doba jednosměnná. Mzda 15.000,–- Kč hrubého + pohyblivá složka mzdy ve formě osobního ohodnocení dle zkušeností. Požadujeme: uživatelskou znalost MS Office, ŘP sk. B. Výhodou znalost podvojného účetnictví, daňových a účetních předpisů, kompletní vedení a zpracování účetnictví. Náplň práce: příprava dokladů pro účetní – evidence faktur, evidence pošty, zodpovědnost za plnění stanovených úkolů. Kontakt: Anna Balcarová, tel: zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes (prosíme o zaslání strukturovaného životopisu).

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.