Asistentka/asistent servisu a obchodu - mzda až 35 000 Kč
- Malenovice, Zlín
- TIES, s.r.o.
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | jiný |
Lokalita | Zlín |
Firma | Statutární město Zlín |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Finanční poradce / poradkyně |
Hrubá mzda | 26.600 – 37.170 Kč |
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
FINANČNÍ MANAŽER/MANAŽERKA
v Odboru ekonomickém
na dobu určitou
(místo výkonu práce ve Zlíně)
Požadavky zaměstnavatele:
" vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu,
" praxe v oblastech veřejných rozpočtů, účtování dotací,
" znalost práce na PC (MS WORD, MS EXCEL, MS OUTLOOK) na pokročilé úrovni,
" znalost IS GINIS výhodou,
" odpovědnost, spolehlivost, pečlivost,
" komunikativnost a schopnost týmové spolupráce.
Klíčové pracovní činnosti:
" dohled a koordinace účetních a rozpočtových úkonů souvisejících s dotačními tituly (spolupráce s oddělením rozpočtu, projektovými manažery, oddělením veřejných zakázek, referenty zajišťujícími realizaci projektů, ekonomkami útvarů a s majetkovými účetními,
" kontrola správnosti účtování projektů.
Pro pozici finanční manažer/manažerka je stanovena 11. platová třída.
Bližší informace: Ing. Jana Holcová, vedoucí Odboru ekonomického, tel. zobrazit tel. číslo .
Předpokládaný nástup: ihned nebo dle domluvy, pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou 1 rok s perspektivou změny na dobu neurčitou.
K přihlášce přiložte:
" strukturovaný životopis (přehled dosavadních zaměstnání, odborných znalostí a dovedností) a
" kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Místo, způsob a lhůta podání přihlášky, jejíž povinný formulář je zveřejněn na úřední desce:
" poštou na adresu: statutární město Zlín, Odbor kanceláře tajemníka, náměstí Míru 12, 760 01 Zlín; podací razítko nejpozději s datem 08.01.2024 (obálka musí být označena „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, finanční manažer/manažerka“ a uvedeno jméno a adresa uchazeče), nebo
" do datové schránky: 5ttb7bs, statutární město Zlín, nám. Míru 12, 760 01; s datem a časem dodání nejpozději do 09.01.2024 do 14:00 hod.
" osobně do podatelny Magistrátu města Zlína, budova radnice, náměstí Míru 12, Zlín (obálka musí být označena „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení, finanční manažer/manažerka“ a uvedeno jméno a adresa uchazeče), nejpozději do 09.01.2024 do 14:00 hod.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.
Informace o zpracování osobních údajů
Statutární město Zlín jakožto správce zpracovává osobní údaje v souladu s Nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 ze dne 27. dubna 2016 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto údajů a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů).
Účelem zpracování osobních údajů je výběrové řízení na obsazení předmětné pracovní pozice.
Zákonnost zpracování vychází z čl. 6 odst. 1 písm. b), c) a f); zpracování je nezbytné pro splnění smlouvy, právní povinnosti a pro účel oprávněného zájmu správce. Kategorii osobních údajů tvoří identifikační, kontaktní a popisné údaje uvedené v přihlášce a přílohách.
Doba zpracování osobních údajů vychází ze spisového a skartačního plánu správce. Osobní údaje nejsou správcem poskytovány jiným osobám.
Kontakty na pověřence pro ochranu osobních údajů, práva a povinnosti správce a subjektů osobních údajů a další informace ke zpracování osobních údajů jsou uvedeny na www.zlin.eu/gdpr.
Mgr. Tomáš Lang
tajemník Magistrátu města Zlína
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Seznamte se s naším výběrem TOP 10 podcastů zaměřených na lidské zdroje. Ať už jste v oboru HR dlouholetým profesionálem nebo jen hledáte aktuální informace a trendy, tyto podcasty vám nabídnou širokou škálu témat a poznatků. Získejte přehled o tom nejlepším z HR světa. 🎧🌟
Ukážeme vám hlavní rozdíl mezi agenturním zaměstnáváním, které je za úplatu, a dočasným přidělením zaměstnance k jinému zaměstnavateli - zapůjčení zaměstnance. Podíváme se na to, jak zákoník práce řeší agenturní zaměstnávání i dočasné přidělení a na co si dát pozor.
První den v nové práci je vaší vizitkou – co si vzít na sebe, jak se připravit, na co se ptát, na co se neptat, jak se kolegům představit. Se vším vám pomůžeme!
Zaměstnávání osob se zdravotním postižením je důležité nejen pro sociální společnost, ale i pro vaši firmu. Ukážeme vám i jiné než jen finanční výhody. Pokud nemůžete osoby se zdravotním postižením zaměstnávat, představíme vám možnosti, jaké máte, abyste nemuseli odvádět částky do státního rozpočtu. Ukážeme vám, jaké jsou klíčové výhody zaměstnávání lidí s postižením. Abyste měli všechny informace, připojíme i nejčastější chyby zaměstnavatelů při zaměstnávání postižených, a rady, jak se těmto chybám vyhnout.
Stažení výpovědi zaměstnancem je vlastně prosbou ke stávajícímu zaměstnavateli, aby si vás v práci ponechal. Zaměstnavatele není možné ke stažení výpovědi přimět. Pokud zaměstnavatel souhlasí, stačí vyplnit formulář ke stažení výpovědi, který naleznete v našem článku.
S příchodem nového roku souvisí i legislativní změny. Rádi bychom vám usnadnili orientaci v chystaných novinkách. Proto v daném článku si představíme základní připravované změny roku 2023 spojené s pracovním trhem.
Minimální mzda je minimální výše odměny za odvedenou práci v pracovněprávním vztahu. Mzda nesmí být nižší než minimální mzda. Zjistěte, jaká je aktuální minimální mzda, jaká je minimální mzda hodinová a minimální mzda měsíční. Pro srovnání vám ukážeme i minimální mzdu z roku 2003.
Hrubá vs. čistá mzda - pojďme se podívat na to, z čeho se mzda skládá, a hlavně, kolik dostanete v čistém. Povíme vám, jaká daňová zvýhodnění můžete uplatňovat, aby vaše čistá mzda byla ještě vyšší. Abyste nebyli překvapeni, vysvětlíme vám, co všechno vám zaměstnavatel může ze mzdy strhnout. Ukážeme vám, jaký je rozdíl mezi nárokovou a nenárokovou částí mzdy, a také jaké jsou nejčastější formy vyplácení mzdy.
Zodpovíme vaše dotazy ohledně brigád a práce, jak si najít tu nejlepší brigádu a co vše byste měli vědět o práci při studiu a praxi. Článek rozdělíme na dvě části, které spolu úzce souvisejí. V první části se budeme věnovat brigádám, praxím a v druhé části všeobecně práci při škole.
Řekneme si vše o sick day, co to je, kdo určuje podmínky pro čerpání dne na zotavenou, jak je sick day proplácený.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje