- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení
Ředitelka Sociálních služeb Šebetov, příspěvkové organizace vyhlašuje výběrové řízení na obsazení místa: vedoucí zařízení Domova se zvláštním režimem
Místo výkonu práce: Šebetov 1, 679 35
Platové podmínky: se řídí zákoníkem práce a nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě
Termín nástupu: 1.4.2024, případně dle vzájemné dohody
Charakteristika vykonávané práce:
Vedoucí zařízení Domova se zvláštním režimem řídí, koordinuje, organizuje, plánuje a kontroluje poskytování sociální služby, odpovídá za kvalitu poskytované sociální služby, odpovídá za personální zabezpečení služby, tvoří metodické pokyny registrované sociální služby a zodpovídá za jejich aktualizaci. Zapojuje se do procesu změn a aktivit vedoucích k růstu organizace.
Písemnou přihlášku s požadovanými doklady je nutno doručit tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 31.1.2024. Přihlášku podejte osobně na sekretariát nebo zašlete na adresu:
Sociální služby Šebetov, příspěvková organizace, Mgr. Eva Kalová, MBA, Šebetov 1, 679 35.
Obálku je nutno označit „Výběrové řízení – vedoucí zařízení DZR“.
Všechny požadavky a předpoklady uchazeče musí být splněny do termínu podání přihlášky
do výběrového řízení.
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, telefonní spojení, e-mail, datum a podpis.
K přihlášce doložte:
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené pracovní místo. Uchazeči, kteří splní požadované předpoklady stanovené v oznámení o výběrovém řízení, budou k účasti ve výběrovém řízení vyzváni. Požadované osobní materiály budou, po ukončení výběrového řízení, vráceny zpět na adresu uvedenou uchazečem v přihlášce k výběrovému řízení.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Poskytnuté osobní údaje bude správce zpracovávat v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů pro účely výběrového řízení. Údaje nebudou poskytnuty třetí osobě a u správce budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení.
Více informací: www.socialnisluzbysebetov.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?