- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Co u nás budete dělat? Vykonávat činnosti sociálně právního a administrativně organizačního charakteru, a to v souladu se zákonem č. 108/2006 Sb., o sociálních službách; řízení a vedení sociálních pracovnic; komplexní koordinace pracovníků v sociálních službách, všeobecných sester a fyzioterapeuta.
Co požadujeme a oceníme? Vysokoškolské, příp. vyšší odborné vzdělání v oborech uvedených v § 110 odst. 4 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách; znalost zákona o sociálních službách, jeho prováděcího předpisu a dalších zákonů a předpisů týkající se sociální oblasti; praxi v sociálních službách; orientaci v problematice osob s duševním onemocněním; znalost standardů kvality a individuálního plánování; schopnost podílet se na průběhu plánování, přehodnocování a naplňování sociální služby; organizační dovednosti, zodpovědnost za práci svoji i svých podřízených, aktivní přístup k práci i k řešení nenadálých situací, schopnost komunikovat s různými typy lidí v různých situacích (podřízení zaměstnanci, nadřízení zaměstnanci, kolegové na stejné úrovni řízení, uživatelé, rodiny uživatelů); flexibilitu, odpovědnost, komunikační schopnosti, empatii, asertivitu, samostatnost, důslednost; psychickou i fyzickou připravenost k výkonu práce s lidmi; práce na PC na vysoké úrovni; trestní bezúhonnost; výhodou praxe s vedením lidí a znalost IS Cygnus; řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič).
Co nabízíme? Další vzdělávání a zdokonalování v manažerských dovednostech; přátelské a podporující pracovní prostředí; 5 týdnů dovolené.
Zaměstnanecké výhody: cenově zvýhodněné stravování, příspěvek na penzijní připojištění.
Předpokládány nástup? Dle dohody.
Plat? Platové ohodnocení dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. 10. platová třída/platový stupeň dle praxe, tedy plat 35 000 Kč až 44 000 Kč + možnost osobního ohodnocení, po zapracování tedy možný plat až cca 50 000 Kč.
Strukturovaný životopis a motivační dopis zašlete personalistovi na e-mail: e-mail přes .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.