- Plný úvazek
Minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou, nejlépe se zaměřením na veřejnou správu; perfektní zvládnutí jednacího jazyka, vynikající písemný projev; časová flexibilita (pouze plný pracovní úvazek); vysoká úroveň komunikačních schopností pro jednání s právnickými i fyzickými osobami; samostatnost při práci, psychická odolnost, vysoká pečlivost a důslednost; uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office, e-spisová služba); aktivní znalost německého jazyka. Uvítáme praxi ve veřejné správě, orientaci ve správním řízení a v příslušných zákonných normách. Popis práce – výkon správních aktů podle zákona, vedení matričních knih a sbírek listin, vydávání výpisů z matričních knih, sepisování zápisů o určení otcovství, evidence a vyúčtování správních poplatků. Plnění úkolů spojených s organizací voleb, referend a sčítání lidu, bytů a domů v Liberci.
Zaměstnanecké výhody jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (přehled poskytovaných benefitů na https://www.liberec.cz/cz/obcan/urad/tajemnik/oddeleni-personalni/dokumenty/prihlaska-k-vyberovemu-rizeni.html
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně: Liberecká radnice, č. dv. 107, 105 do 14.12.2021 Výběrové řízení proběhne v prosinci 2021 (bude upřesněno)