- 26 000 Kč
- Plný úvazek
První kontakt telefonicky nebo e-mailem
Náplní práce u této pozice je následující:
zodpovědnost za řízení chodu menší obchodní společnosti
úzká spolupráce s majitelem společnosti, sdílení vize, tvorba firemní strategie
podílení se na postupném rozvoji společnosti na zahraniční trhy
zodpovědnost za vedení, motivaci a rozvoj zaměstnanců
spolupráce při zavádění firemních procesů a zodpovědnost za jejich dodržování
koordinace aktivit napříč odděleními společnostmi /obchod, ekonomika, marketing, IT/
zpracování, controlling, tvorba kalkulací, finanční plánování, zpracování měsíčních reportů, tvorba kalkulací.
Zastupitelnost se současnou administrativní pracovnicí
Zaměstnanecké výhody:
Stravenky, flexi pass, firemní produkty zdravé vyživy

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.