- 35 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
1. kontakt telefonicky, e-mailem. Tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Více informací na tomto odkaze: https://moap.ostrava.cz/cs/radnice/volna-mista/volne-pracovni-misto-referent-komunalnich-sluzeb
Znáte dobře území městského obvodu Moravská Ostrava a Přívoz? Baví Vás práce v terénu? Zajímate se o problematiku komunálních služeb? Pak by Vás tato pracovní nabídka mohla zajímat…
Hledáme kolegu/kolegyni, který/á ponese zodpovědnost za správu na úseku dopravy a silničního hospodářství, komunálních služeb a majetku:
Popis pracovní pozice:
•aktualizace a správa elektronického pasportu místních a účelových komunikací, chodníků, mobiliáře, zastávek MHD aj.,
•zajištění přípravy a realizace smluvních vztahů včetně údržby a aktualizace vybavení software pro správu pasportu chodníků a městského mobiliáře včetně zastávek MHD ve správě městského obvodu,
•zajištění změn zařazení pozemních komunikací do příslušných kategorií nebo jejich vyřazení dle zákona,
•zpracování a administrativa souhlasů k oznámení správního orgánu k dopravním připojením na pozemní komunikace ve správě městského obvodu,
•evidence a aktualizace stavebních uzávěr a objízdných tras na pozemních komunikacích včetně aktualizace údajů na webu městského obvodu,
•zpracování materiálů k projednání orgány obce ve věcech zajištění správy a údržby pozemních komunikací a zeleně, požadavků na kácení zeleně,
•vydávání souhlasů se zábory veřejné zeleně, aktualizace veřejných údajů a dat o správě zeleně aj.
•náplň práce tvoří z větší části správa komunikací (80%), správa zeleně v menším rozsahu (20%)
Místo výkonu práce: Ostrava
Doba, na kterou se pracovní poměr sjednává: doba určitá – zástup za rodičovskou dovolenou
Termín nástupu: srpen/září 2022
Lhůta, pro podání nabídek: 17. srpen 2022
V případě zájmu zasílejte životopisy na emailovou adresu: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?