- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
VÝJEZDNÍ / SERVISNÍ TECHNIK WIFI SÍTĚ
Náplní práce je provoz sítě optika a wifi. Provádění montáží a konfigurací HW v síti wifi a LAN. Kontakt se zákazníky a administrativní práce. Plnění firemní strategie a stanovených cílů. Kvalitně odvedené práce zejména v oblasti proměření, připojení a servisu zákazníků. Dodržování firemních technologických postupů a standardů.
Požadujeme spolehlivost, samostatný přístup k práci. Časovou flexibilitu. Schopnost komunikace a učit se novým věcem. Čistý výpis z rejstříku trestů. Řidičský průkaz sk. B. Znalost v oblasti wifi sítí (Mikrotik, UBNT atd.) výhodou. Znalost práce na PC (MS Office, internet). Ideální praxe v oboru telekomunikace nebo informační technologie.
Nabízíme práci v příjemném kolektivu, firemní telefon, auto a notebook. Pohyblivou mzdu dle profesních schopností.
Příspěvek na stravování a další firemní benefity.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.