- Plný úvazek
Náplň práce:
- Podpora uživatelů na místě – kanceláře i výroba
- Vzdálené/On Site řešení incidentů a požadavků z oblasti koncových stanic
- HW a SW správa a údržba počítačů, IP telefonů, sítě, tiskáren, výrobních PC a jiné IT techniky
- Evidence incidentů/požadavků v SD nástroji
- Komunikace a spolupráce s ostatními řešitelskými teamy
Požadujeme:
- Pokročilá znalost správy OS Windows 10 (certifikace výhodou)
- Schopnost analyzovat HW, SW a síťové závady
- Správa OS Windows server (2012, 2016, 2019) výhodou
- Vhodné pro juniory
Nabízíme:
- 5 týdnů dovolené (5 týdny + 1 týden placeného volna)
- Plán osobního rozvoje na každý rok (školení hard skills / soft skills) včetně možnosti certifikací
- Systém benefitů Cafetérie (až do výše 14 tis. Kč/ročně)
- Příspěvek zaměstnavatele na penzijní připojištění
- Stravenkový paušál
- Mobilní telefon (+ firemní tarif i pro soukromé účely), služební notebook
- Občerstvení na pracovišti (ovocné dny, káva, voda, čaj)
- Možnost kariérního růstu v rámci organizace
- Účast na mezinárodních projektech
- Přátelský kolektiv, sportovní výzvy, pizza/zmrzlinový den
Prac. doba 8 hodinová, začátek mezi 6–9.00 dle domluvy. Kontakt: e-mailem.



