- 38 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
První kontakt:
Krejčíková Dagmar, Pospíšilová Markéta, tel.: zobrazit tel. číslo , Po – Pá 8 – 15:30 hod,
e-mail: e-mail přes
osobně: Po – Pá 8 – 15:30 hod.
Možnost prodloužení pracovního poměru.
Hledáte stabilní pracovní uplatnění v prosperující a zavedené společnosti?
Máte vzdělání ekonomického směru a zkušenost z pracovní pozice „Hlavní účetní“?
Mezi Vaše přednosti patří pečlivost, samostatnost a smysl pro detail?
Nyní aktuálně hledáme vhodné kandidáty/tky na pracovní pozici: Hlavní účetní – Kolín
CO BUDE VAŠÍ PRACOVNÍ NÁPLNÍ?
Kompletní a samostatné zpracování účetnictví dle českých účetních standardů (mzdy zadány externě)
Samostatné vedení účetních operací a zpracování jednotlivých účetních dokladů
Personální a metodické vedení účtárny (malý tým)
Zpracovávání uzávěrek, daní, komunikace s finančním úřadem a bankou, komunikace s auditory
Spolupráce s finančním ředitelem společnosti.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME?
SŠ vzdělání ekonomického směru
Zkušenost z obdobné pracovní pozice
Znalost účetních standardů a daňové problematiky
Velmi dobrou znalost práce na PC, znalost SW ABRA výhodou
Znalost anglického jazyka výhodou
Pečlivost, systematičnost, týmového ducha, dobrou orientaci v číslech.
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
Zázemí úspěšné a prosperující společnosti
Samostatnou práci v menším a stabilním týmu
Moderní pracovní prostředí a prostor pro další vzdělávání
Stabilní a samostatnou pracovní pozici s možností flexibilní pracovní doby
Nástup možný ihned nebo dle dohody.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?