- 39 000 – 78 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Chrudim
NÁPLŇ PRÁCE: zajišťování chodu kanceláře a dílčích administrativních úkonů, příprava techniků,, zpracování dokladů, písemná a telefonická komunikace se zákazníky, práce s interním softwarovým systém.
POŽADAVKY: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, velmi dobré organizační a komunikační schopnosti, schopnost samostatného a logického uvažování, uživatelská znalost MS Office, řidičský průkaz skupiny B výhodou nikoliv podmínkou.
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: uvolněnou a přátelskou neformální atmosféru, možná částečná flexibilní pracovní doba, firemní telefon, příspěvek na stravu, 20 dní dovolené.
Prosíme o zaslání životopisu.
První kontakt učiňte prosím na e-mailové adrese.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.