- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Tajemník Magistrátu města Plzně v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení místa
kontrolor/ka v odd. kontroly v Odboru kontroly a interního auditu Magistrátu města Plzně
Platová třída: 9 pro SŠ/ 10 pro VOŠ/ 11 pro VŠ (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb. – dle vzdělání a praxe od 24.100,–- + benefity)
Místo výkonu práce: Plzeň
Rámcová pracovní náplň:
" ověřování a vyhodnocování zavedených vnitřních kontrolních systémů u příspěvkových organizací a magistrátu,
" zajištění finanční kontroly v souladu se zákonem o finanční kontrole,
" komplexní řešení stížností, petic a podnětů.
Pracovní náplň bude uzpůsobena podle nejvyššího dosaženého vzdělání přijatého uchazeče.
Kvalifikační a odborné požadavky:
" ukončené středoškolské, vyšší odborné nebo vysokoškolské vzdělání, obor ekonomický,
" praxe v oblasti účetnictví výhodou,
" znalost legislativy a pravidel v oblasti veřejné správy, finanční kontroly a zákona o kontrole výhodou,
" pokročilá uživatelská znalost práce na PC,
" znalost ASPI, SAP, HELIOS výhodou,
" finanční ZOZ výhodou,
" velmi dobré komunikační schopnosti,
" řidičský průkaz sk. B,
" splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů.
Předpokládaný datum nástupu: srpen 2023
Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení:
Písemné přihlášky do výběrového řízení přijímá do 19. 7. 2023 personální oddělení Magistrátu města Plzně, Kopeckého sady 11, 301 00 Plzeň. Přihlášku prosím zašlete poštou na uvedenou adresu.
Bližší informace na telefonu č. zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?