- Plný úvazek
Minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou s ekonomickým zaměřením studia; praxe v účetnictví; orientace v právních předpisech a platných normách v oblasti samosprávy včetně problematiky veřejných rozpočtů a financování územních samospráv; časová flexibilita; osobnostní předpoklady – samostatnost, důslednost, přesnost, pečlivost, analytické myšlení, schopnost argumentace; dobrá úroveň komunikačních dovedností; uživatelská znalost práce s PC (Microsoft Office), znalost systému GINIS je výhodou. Vítána je praxe v oboru, ve veřejné správě a při výkonu správních činností. Popis práce: provádí kontroly podle zadání vedoucího a výsledky z kontrol předává podle instrukcí k dalšímu zpracování. Prošetřuje postoupené stížnosti, petice a podněty.
Zaměstnanecké výhody jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (přehled poskytovaných benefitů na https://www.liberec.cz/cz/obcan/urad/tajemnik/oddeleni-personalni/dokumenty/prihlaska-k-vyberovemu-rizeni.html
Je možné se hlásit telefonicky, e-mailem nebo osobně přímo na Liberecké radnici (nám. E. Beneše 1), číslo dveří 105, 107, e-mail e-mail přes , do 5. 1. 2022. Výběrové řízení proběhne v lednu 2022 (bude upřesněno).



