- Plný úvazek
Popis prac. pozice: Výkon veřejnosprávní kontroly podle zadání včetně kompletního zpracování výsledků. Spolupracuje s odbory magistrátu a s organizacemi zřízenými statutárním městem Liberec nebo s právnickými či fyzickými osobami, které mají se statutárním městem Liberec uzavřen smluvní vztah. Prošetřuje postoupené stížnosti, petice a podněty. Vede spisovnu odboru.
Min. vzdělání: maturitní zkouška s ekonomickým zaměřením
9. platová třída
Zaměstnanecké výhody:
Jsou garantovány kolektivní smlouvou úřadu (5 týdnů dovolené, sociální volno, stravenkový paušál, roční příspěvek na vybrané aktivity…), osobní ohodnocení po uplynutí zkušební doby.
Hlásit se emailem, telefonicky nebo osobně: Liberecká radnice, č. dv. 107, 105 do 16.11.2024.
Výběrové řízení proběhne v listopadu 2024 (termín bude upřesněn).
Více informací na webových stránkách: www.liberec.cz v sekci volná pracovní místa.