- Plný úvazek

PORADCI V PRACOVNÍ PORADNĚ
POŽADUJEME: minimálně středoškolské vzdělání s maturitou, zájem o práci s cílovou skupinou, empatický přístup ke klientům, zodpovědnost, aktivní a svědomitý přístup k řešení pracovních úkolů, vynikající komunikační dovednosti, praktické uvažování, zájem učit se novým dovednostem, schopnost sebereflexe, práce na PC, ŘP sk. B.
NÁPLŇ PRÁCE: práce spočívá v poskytování poradenství k návratu na otevřený nebo chráněný trh práce. Pracovní poradna cílí na pomoc osobám dlouhodobě nezaměstnaným, ohroženým sociálním vyloučením, s kumulací hendikepů. Poradenství probíhá ambulantní i terénní formou. Individuální poradenství, vyhledávání potřebných osob z cílové skupiny v terénu,
organizace skupinových aktivit, podpůrných vzdělávacích akcí, individuální plánování kroků vedoucích k návratu do práce.
VÝHODOU: kvalifikace sociálního pracovníka dle požadavků zákona č. 108/ 2006 Sb. o sociálních službách, praxe v sociálních službách s klienty s mentálním postižením.
NABÍZÍME: práce na hlavní pracovní poměr na celý nebo poloviční úvazek, smlouva na dobu určitou s možností prodloužení, nástupní mzda pro celý úvazek od 20 000 Kč (dle vzdělání a praxe), stravenky, týden dovolené navíc.
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ: 1. kolo – zaslání životopisu spolu s motivačním dopisem mailem,
uzávěrka 23.4.2019 do 12-ti hodin,
2. kolo – vybraní uchazeči budou pozváni k osobnímu pohovoru dne 25.4.2019.
Předpokládaný nástup: 1.7.2019
PRVNÍ KONTAKT: e-mailem na e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?