- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

CHARAKTERISTIKA: administrace veřejných zakázek (zákonná zadávací řízení, veřejné zakázky malého rozsahu) ve spolupráci s právním oddělením, příprava zadávacích dokumentací ve spolupráci s odbornými řešiteli, práce s elektronickým nástrojem a profilem zadavatele, Věstníkem veřejných zakázek, komunikace s účastníky zadávacích řízení, evidence žádostí o vysvětlení zadávací dokumentace, zpracování odpovědí ve spolupráci s odbornými řešiteli a právním oddělením, provádění změn nebo doplnění zadávací dokumentace, správa nabídek účastníků zadávacích řízení, provádění posouzení a hodnocení nabídek ve spolupráci s odbornými řešiteli, příp. právním oddělením, sepis dokumentů – protokolů, rozhodnutí a oznámení o výběru dodavatele, rozhodnutí o vyloučení účastníka, příp. rozhodnutí o zrušení zadávacího řízení, zjišťování údajů o skutečném majiteli, vypořádání se s námitkami ve spolupráci s právním oddělením, příp. řešení řízení vedených před Úřadem pro ochranu hospodářské soutěže ve spolupráci s právním oddělením. DOVEDNOSTI: orientace v oblasti veřejných zakázek a základní znalost zákona o veřejných zakázkách podmínkou, předchozí praxe v oblasti veřejných zakázek výhodou, znalost problematiky zadávání zakázek v prostředí dotačních programů výhodou, schopnost technického uvažování výhodou, schopnost samostatného rozhodování i týmové práce, schopnost vysokého pracovního nasazení, výborné koordinační a organizační schopnosti, zodpovědnost, spolehlivost, pečlivost, velmi dobrá znalost MS Office. VZDĚLÁNÍ: SŠ s maturitou nebo VŠ. PRAC. POMĚR: 100% úvazek, prac. smlouva – doba určitá 1 rok s možností prodloužení. NÁSTUP: 1.4.2022/dle dohody. MZDOVÉ ZAŘAZENÍ: mzd. tř. B5, mzda od 28 000 Kč/měsíc dle Vnitřního mzdového předpisu, možnost přiznání osobního příplatku po zkušební době v návaznosti na hodnocení pracovního výkonu, možnost projektového příplatku.
Nabízené výhody: ubytování, podnikové stravování, dovolená navíc, předškolní zařízení.
Přihlášku se strukturovaným životopisem, kopií dokladu o ukončeném vzdělání a motivačním dopisem zašlete e-mailem nebo poštou na uvedenou adresu do 11.2.2022. Volné místo je od 11.1.2022 zveřejněno na úřední desce TUL.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?