- 33 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Popis pracovního místa:
Stanovení dopravního značení na silnicích II. a III. třídy, místních komunikacích a účelových komunikacích v okrese Jeseník, výkon státního dozoru na silnicích II. a III. třídy, místních komunikacích a veřejně přístupných účelových komunikacích, vedení agendy související s vydáváním vjezdového povolení a parkovacího oprávnění, agenda taxislužby, prevence v oblasti bezpečnosti provozu na pozemních komunikacích, zpracování podkladů pro vedení přestupkového řízení.
zvláštní odborná způsobilost na úseku silničního hospodářství a při správním rozhodování a dozorové činnosti v silničním hospodářství dle nařízení vlády č. 512/2002 Sb. (povinnost složit zkoušku do 18 měsíců od uzavření pracovního poměru)
Požadované doklady:
Doručení přihlášky:
Písemné přihlášky včetně ostatních požadovaných dokumentů zasílejte na adresu: Město Jeseník, Masarykovo nám. 167/1, 790 01 Jeseník nebo osobně doručte na podatelnu Městského úřadu Jeseník, Masarykovo nám. 167/1 tak, aby byly doručeny nejpozději do 10.11.2022 do 10:00 hodin.
Zalepenou obálku výrazně označte heslem: „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na referenta/ku Odboru dopravy a silničního hospodářství“.
Město Jeseník si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo místo neobsadit.
Úplné znění inzerátu uchazeči naleznou na www.jesenik.org v sekci Volná místa
Kontaktní osoba:
Doplňující informace:
Vybraní uchazeči budou k výběrovému řízení pozváni telefonicky nebo prostřednictvím e-mailu.
Zaměstnanecké výhody:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?