- 55 900 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
Jedná se o pozici manažerskou, prostřednictvím které jsou realizovány dlouhodobé cíle v organizaci v oblasti energetiky. Jako energetický manažer by měl mít nejlépe vlastní vizi, schopnost a chuť připravovat nové projekty a tím neustále realizovat další úspory v návaznosti na vydanou evropskou normu EN 16001. V rámci činností bude přímo řídit technické pracovníky v oblasti odpadového hospodářství, energetiky a vodohospodářství. Výhodou je vzdělání či praxe v oblasti energetiky, stavebnictví.
Pracovní náplň energetického manažera:
Energetická správa – elektřina, zemní plyn, teplo, studená voda, teplá voda, obnovitelné zdroje.
Evidenční činnosti – trvalá aktualizace databáze měřících míst a médií, zvlášť fakturační a zvlášť podružné měřiče.
Statistické a predikční činnosti – statistika, odběrové diagramy, rozpočty.
Věcná kontrola daňových dokladů – trvalé srovnávání s historií a skutečným provozem, věcná a fyzická kontrola faktur za energie a vodu.
Styk s dodavateli energií a médií – zejména technické podmínky smluv, odběrové diagramy, odběrná maxima, zřizování/ rušení odběrných míst, technické problémy odběrných míst, optimalizace smluvních podmínek, ostatní změny.
Analytické činnosti:
Rozúčtování – nákladů na energie a média na jednotlivé objekty a subjekty v nájmu.
Energetická úsporná opatření:
Konzultační činnost při přípravě investic – připomínky k projektové dokumentaci, posuzování variantních návrhů, nabídek apod.
Ostatní činnosti – ostatní drobné činnosti spojené s výkonem funkce energetického manažera, jinde nespecifikované, o nichž je možné předpokládat, že s ohledem na odborné znalosti EM budou při řádném plnění jeho činnosti uplatňovány.
Je vyžadováno, aby uchazeč vlastnil řidičské oprávnění pro skupinu B, v rámci plnění pracovních úkolů bude vyžadováno řízení služebních dopravních prostředků.
Zaměstnanecké výhody:
Podnikové stravování, 25 dnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna na zotavenou, 1× ročně příspěvek na letní dětskou rekreaci, 1 x za 2 roky příspěvek na dovolenou, příspěvek na produkty spoření na stáří a další.
PP na dobu určitou – po roce možnost na neurčitou.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.