- Plný úvazek

V centru sdílených služeb v Třebíči a Praze poskytujeme interní služby na globální úrovni. V současné době hledáme administrativní podporu pro posílení našeho týmu nákupu. Pokud jste týmový hráč a nebojíte se zodpovědnosti, jste pro tuto pozici ten pravý člověk.
ÚKOLY A ODPOVĚDNOSTI
" podpora centrálního nákupu:
" monitoring dodavatelů (finanční rizika)
" podpora uživatelů nákupního systému Coupa:
" správa oprávnění systému
" údržba nákupních katalogů
" administrace chyb
" měsíční výkazy
" správa smluv
" správa plánů dodávek – údržba podle požadavků z výrobních závodů BENTELER
" hromadné změny kmenových dat (materiály, dodavatelé)
" úpravy – ceny, třídy materiálů, skupiny dodavatelů
" pravidelný reporting
" další administrativní úkoly
POŽADAVKY
" SŠ/VŠ ukončené studium v oblasti ekonomie, obchodu, administrativy nebo odpovídající praxe
" znalost anglického jazyka slovem i písmem
" znalost němčiny výhodou
" uživatelská znalost nástrojů MS Office (zejména Excel)
" zkušenosti se systémem SAP výhodou
" analytické schopnosti
" orientace na detail
" týmový duch
" vhodné pro juniory
Zaměstnanecké výhody:
13. mzda, home office, 5 týdnů dovolené, 3 sick days, stravenky, jazykové vzdělávání, příspěvek za loajalitu
Pracovní poměr na 1 rok s možností prodloužení na neurčito.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?